Søger spisebord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Mamalou

Kære Baby-brugere. 

Jeg søger med lys og lygte efter et spisebord, da jeg skal flytte for mig selv med min søn.

Jeg har en minimalistisk stil og bordet må max koste 5000 kr., men jeg synes det er svært at finde et pænt bord, der ikke ligger i 10.000 kr's klassen... 

Måske læser noget med, der kender til et fedt bord, eller som måske vil vise et billede af sit eget?

God weekend til alle, der læser med 

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Mamalou

Slet ingen?

Anmeld

1. juli 2012

JonTri

Min bror har et skovbybord til salg. Jeg har desværre ingen billeder, men stilen kan ses på deres hj side. Bordet er flot og velholdt. Kan blive langt og pladerne "bor" i sokkelen.
Der er også stole...

Anmeld

9. juli 2012

Tullepigen90

Har du tjekket Bolia og Boconcept?

Anmeld

9. juli 2012

serinasmor

9. juli 2012

prettybutterfly

Ved ik hvor du bor henne, men vi har det her til salg næsten ik brugt.

http://www.dba.dk/spisestuesaet-trae-ikea-l/id-84366240/

Anmeld

9. juli 2012

Kris89

vi har denne og så med plastvoksdug fra jydsk... den er flot og billigere på tilbud. så er den lang og køber man tillægspladerne kan den blive ekstra lang (okay giver sig selv lidt, men vi vil gerne ha så langt bord som muligt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2012

Mivsen

Mamalou skriver:

Kære Baby-brugere. 

Jeg søger med lys og lygte efter et spisebord, da jeg skal flytte for mig selv med min søn.

Jeg har en minimalistisk stil og bordet må max koste 5000 kr., men jeg synes det er svært at finde et pænt bord, der ikke ligger i 10.000 kr's klassen... 

Måske læser noget med, der kender til et fedt bord, eller som måske vil vise et billede af sit eget?

Vh. Louise

Hej

Jeg har et rigtig flot egetræs spisebord til salg, med to tillægs plader.

Det ca 2,5 år gammel, men overhovedet ikke slidt på nogen måde. Synes ikke man kan se det er brugt.

Vil gerne sende dig billeder hvis du er interesseret..

Anmeld

9. juli 2012

trunte24

Mamalou skriver:

Kære Baby-brugere. 

Vh. Louise

Nu ved jeg ikke om du tænker i hvidt, når du siger minimalistisk? Men jeg har dette flotte træbord fra Idé møbler til salg inkl. stolene. Måske det var noget. Det er næsten ikke brugt, og det står i Risskov ved århus.

Link

Line

Anmeld

9. juli 2012

Kamulla

jeg har begge mine til salg

ikke fordi du skal købe dem, men du siger jeg skal vise billeder.. hehe

http://www.dba.dk/spisestuesaet-ilva-laekkert/id-84235746/

http://www.dba.dk/spisestuesaet-trae-ukendt-l/id-84235855/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.