Jeres hverdag efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Jordbærpigen

Hvordan ser en typisk hverdage ud hos jer efter at I har fået barn? Går det hele op i amning, huslige gøremål osv?
Hvad gør du for at få tid til dig selv? Beder du manden gå en tur med "vognen" eller tage de huslige ting..andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Mca<3

Tja ,, syntes dagene er meget forskellige her ,, Alexander er 4 uger nu ,, Nogle dage går op i amning og huslige gøremål feks . som dagen i dag , øv der skal gøres rent ,, De dage man ikke gør rent el. har en kæmpe stak vaske tøj er ret fede ,, De går med at gå en lang tur ned i byen ,, ose lidt ,, Byde veninder på morgenmad mm .. Syntes generelt det er en hyggelig tid ,, Min kæreste sørger for at handle og lave mad altid så der er jeg nok lidt priviligeret Han kører gerne en tur med barnevognen hvis jeg trænger til ro eller tager ham med på små ture i byen ,,,

Anmeld

4. maj 2009

Leneur

Ja jeg har ikke født endnu men allerede nu snakker vi om hvordan det bliver. Marc min kæreste er bare super, for han gør tingene helt af sig selv og der går ikke noget af ham ved at tage en tur ud i det blå med bebsen når hun kommer så jeg enten kan få mig et hvil eller et dejligt langt bad. så selvom alting vil ændre sig både i forhold til min kæreste og det at der er en lille ny at forholde sig til. Med dagligdagens trummerum, amning, bleskift osv. osv tror jeg at det kommer til at forløbe uden de større udsving men jeg bliver sikkert klogere... ;-)

Anmeld

4. maj 2009

Guldet

I starten gik det meget med amning,huslige gøremål.. Den første tid var jeg meget træt, sov gerne om formiddagen når bebs sov middagslur. Var mest derhjemme, men veninderne kom tit forbi..! Men synes faktisk ikke at der er nogen hindring, nu tager jeg bebs (4 mdr.) med over alt.. Føler mig som før jeg fik barn, har stadig tid til at hygge med veninderne, tage i biffen, ud og spise. Er begyndt at træne igen på fitness, så passer farmand Laura, ingen problemer der! Elsker at være mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.