Nye veninder fra Mors, Skive, Thisted eller omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

Hanne86

Søger veninder som er gravide eller har børn.. Jeg bor selv på Mors og er tilflytter hertil fra Skive.. Er gravid med mit første barn og savner veninder man kan mødes med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

MyLove E

Hanne86 skriver:

Søger veninder som er gravide eller har børn.. Jeg bor selv på Mors og er tilflytter hertil fra Skive.. Er gravid med mit første barn og savner veninder man kan mødes med.

Jeg er fra vestsalling og er til flytter for Aarhus. Så jeg har heller ikke så mange. Det er desværre bare svært for mig at komme til mors da det er manden der bruger bilen på arbejde. Jeg har en søn på 13mdr.

Anmeld

30. juni 2012

Muhmi

Hanne86 skriver:

Jeg er fra nordvest salling... Kommer ofte til Mors

Anmeld

30. juni 2012

Muhmi

Tauf skriver:

Jeg er fra vestsalling og er til flytter for Aarhus. Så jeg har heller ikke så mange. Det er desværre bare svært for mig at komme til mors da det er manden der bruger bilen på arbejde. Jeg har en søn på 13mdr.

Ja vi kommer jo fra samme by

Anmeld

30. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg kommer fra Mors er også gravid med første barn

Anmeld

30. juni 2012

Moldemine

Hej Jeg bor på mors og har en datter på snart 3år.

Anmeld

1. august 2012

Elskermiinpiige

hej jeg bor i ved 7700. og har en 2årig datter

Anmeld

24. oktober 2012

MKuhr

Hanne86 skriver:

Jeg er 24. venter også mit første barn her til november.
Jeg har familie på mors og i selve nykøbing, og en mand der arbejder i skive så kender byerne og kommer der tit

mvh Michelle

Anmeld

24. oktober 2012

Satans

Jeg bor i Salling, men har tidligere boet på mors og min kæreste har sin familie der ovre Jeg er 22 år, og har termin d. 30. december

- Kender i øvrigt din kæreste

Anmeld

22. december 2012

Hanne86

beklager mit sene svar her.. men for 3 måneder siden blev jeg mor til den dejligeste lille dreng  så har været en del at se til siden.. er der nogen som kunne have interesse i at lære hinanden bedre at kende? mvh hanne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.