En dag mere og så må jeg forlade jer :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juni 2012

AnnaK89

Tja, hvis ikke jeg føder i løbet af idag (lørdag), så må jeg desværre overgive mig selv til juli-gruppen. 

Øv når man virkelig godt kunne lide tanken om en juni-baby og kender bare så mange der har fødselsdag her i starten af juli, tænker at jeg helt sikkert rammer en af dem 

Men i det mindste har jeg da fået en dato for igangsættelse, så kan se en ende på det. 

Forstår egentlig bare ikke, at der ikke sker mere? Har så mange tegn på fødsel hele tiden - plukveer der gør ondt, også når jeg bare sidder stille, udrensning (ja i know - lækkert ), kvalme, pressen bag til, trykken foran (når jeg går føles det som om hun falder ud eller at vandet kan gå når som helst), ondt i skamben og lår - hvor er det bare trælst. Har slet ikke været rigtig besværet i denne graviditet og det har været en nem og skøn graviditet, men det bider mig da vist i røven nu 

Håber snart hun kommer - det er ikke sjovt at føle at man ikke kan gå nogen steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Jibbe

Ja det er da slet ikke sjovt når du får så mange gener som nu. Håber baby snart kommer ud!

Men det ser ud til at vi bliver to der ender med julibabyer istedet!

Anmeld

1. juli 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Tja, hvis ikke jeg føder i løbet af idag (lørdag), så må jeg desværre overgive mig selv til juli-gruppen. 

Øv når man virkelig godt kunne lide tanken om en juni-baby og kender bare så mange der har fødselsdag her i starten af juli, tænker at jeg helt sikkert rammer en af dem 

Men i det mindste har jeg da fået en dato for igangsættelse, så kan se en ende på det. 

Forstår egentlig bare ikke, at der ikke sker mere? Har så mange tegn på fødsel hele tiden - plukveer der gør ondt, også når jeg bare sidder stille, udrensning (ja i know - lækkert ), kvalme, pressen bag til, trykken foran (når jeg går føles det som om hun falder ud eller at vandet kan gå når som helst), ondt i skamben og lår - hvor er det bare trælst. Har slet ikke været rigtig besværet i denne graviditet og det har været en nem og skøn graviditet, men det bider mig da vist i røven nu 

Håber snart hun kommer - det er ikke sjovt at føle at man ikke kan gå nogen steder

Synes da bare du skal blive hos oz

Selvom hun bliver et juli-barn er du jo startet hos oz.. Det ville da være mærkeligt hvis man pludselig skulle forlade dem man har fulgt så længe?

Desuden tvivler jeg på juli-gruppen er ligeså søde som vi er

Anmeld

5. juli 2012

JonTri

I skal da blive her! Pøj pøj... Ud kommer hun jo... Snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.