Dukkehus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.094 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

lonemus

Jeg var i går på loftet og hente mit gamle dukkehus fra min barndom, som jeg satte ned til børnene - de var begge helt vilde med det, selvfølgelig mest Stefanie - og for mig var det sjovt at se igen og det vakte mange minder frem

Så nu har vi besluttet at købe et nyt til hende - har I nogle I kan anbefale??
Hun fylder 3 år til august.

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

DK

Vi har to fine dukkehuse fra "skovens dyr" eller "sylvanian family" som det vist også hedder nu. Altså dukkerne er jo så små dyr med tøj på, og mega søde. Der er masser af udstyr til dem, så det er fuldt ud lige så omfangsrigt og detaljeret som et dukkehus.

http://www.sylvanianfamiliesshop.dk/

Kirstine ønsker sig det altid, og har masser af både dyr og udstyr (biler, bryllups-pakke, baby-gear, senge, køkkenudstyr) Det er nemt at ønske sig ting derfra, og nemt at købe for dem der skal give det. Der er MASSER at vælge i mellem, og det hele "passer" sammen.

Kirstine fik det første da hun var 3 år, og dengang tog jeg bare de mindste små dele fra. Men nu hvor hun er 5 år, bruger hun timer på at ligge det hele de rigtige steder osv.

Anmeld

4. maj 2009

fam.4xc

Caroline har et fint lyserødt et fra Toys - der kan man også få vildt meget tilbehør til ,-9

Anmeld

4. maj 2009

lonemus

fam.4xc skriver:

Caroline har et fint lyserødt et fra Toys - der kan man også få vildt meget tilbehør til ,-9

Jeg har set et i Toys'r'us, lyserødt træ-dukkehus. Det er super flot, men også dyrt - 800 kr. Er det det??

Syntes ikke man kan få så meget tilbehør til....

Anmeld

4. maj 2009

Heidi.

fam.4xc skriver:

Phillipa fik også sådan et fra Toys´rús...

Her er billeder af det.. Det er smadder søde, og der bliver leget rigtig meget med det..
'

Kh Heidi
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2009

lonemus

Heidi-Godsk skriver:

Phillipa fik også sådan et fra Toys´rús...

Her er billeder af det.. Det er smadder søde, og der bliver leget rigtig meget med det..
'

Kh Heidi

Det er lige nøjagtig det jeg har set - super sødt

Anmeld

4. maj 2009

Heidi.

lonemus skriver:

Min mor gav 599.- for det...

Anmeld

4. maj 2009

fam.4xc

lonemus skriver:

vi gav også 599 for det på julepris - og der er vildt meget tilbehør - Caroline har en hel opbevarings kasse kun med tilbehør dertil og så har hun endda ik engang det hele ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.