(marts) Musikuro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har fra vores søn en Tiny Love musikuro til, at sætte på tremmesengen med mange gode farver og som kan spille 3 forskellige klassiske melodier. Vores søn elskede, at ligge under den og hører musik. Nu har jeg lige fundet den frem igen og Lina kommer til, at elske den lige så meget. Hun ligger under den nu og kigger samtidig med, at hun siger en masse lyde.

Den kan helt klart anbefales

Kærlig hilsen
Katja - Lina 6 uger og Luka 19 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Mca<3

Ja kan også huske mine store unger var rigtig glad for deres ,,,

Jeg har så lige købt en fra krea med bamse og kylling ,, Det er også et hit hos lille manden

Anmeld

4. maj 2009

Diana...

Lucas har os en Tinylove og den har så 4 klassiske nummer og han er SÅ glad for den han kan ligge og kikke på den hele tiden, vi hr lige købt den her for nogen dage siden alle pengene vær.

Anmeld

4. maj 2009

MoarHvidovre

Nu har jeg lige kigget nærmere på vores og der er faktisk også 4 melodier. Vi fik den i dåbsgave til vores søn. Jeg ville ønske dengang, at jeg havde købt den selv noget før, da den bare har bragt meget lykke

Anmeld

6. maj 2009

D.B.L

Skal have købt en til Cornelia. Så et billede af en på nettet fra lamaze, men den er ikke til at finde nogen steder :0(

Anmeld

6. maj 2009

MoarHvidovre

Jeg håber, at du finder den musikuro som du gerne vil have til prinsessen. Jeg er sikker på, at hun vil synes, at det er fantastisk, at ligge og kigge på samtidig med, at hun hører musik

Anmeld

6. maj 2009

MoarHvidovre

Er det den her uro fra Lamaze du leder efter??

http://www.lamaze.dk/index.php?cPath=1_22

Anmeld

7. maj 2009

D.B.L

Nej desværre, tror det er en gammel model jeg har set på et billede.

Endte med at smutte i BR tidligere i dag og købte en fra Bellino. Den er allerede et hit :0)

Anmeld

10. maj 2009

MoarHvidovre

Dejligt, at du fandt en anden uro og at den allerede er et hit

Anmeld

11. maj 2009

stine_olesen

Lucas har også en Tiny Love med klassiske lyde, vi har dog skuet helt ned da vi blev idiot af at høre på den grin men han synes den er rigtig sjov og kigge på og nu skal vi til at passe på for han har fundet ud af og tage fat i den ikke så smart når den køre rundt ender bare med motoren går istykker grin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.