Blog om familieliv med et handicappet barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Janni80

Hej

Jeg har netop fundet dette forum, hvor der er rigtig mange gode og spændende debatter for mig. 

Jeg er mor til Aksel på 4 år som har diagnosen infantil autisme. Vi har vidst, at han ikke var som andre børn siden han var ca. halvandet år.

Jeg har lige startet en blog om at være en familie med et handicappet barn. Jeg synes, jeg har manglet inspiration til hvordan vi får et godt familieliv med et handicappet barn, og det håber jeg bloggen kan blive for andre. Jeg håber nogen har lyst til at kigge ind. Adressen er: www.flikflakfamilie.dk

De bedste hilsner

Janni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Lone Jakobsen

Janni80 skriver:

Hej

Jeg har netop fundet dette forum, hvor der er rigtig mange gode og spændende debatter for mig. 

Jeg er mor til Aksel på 4 år som har diagnosen infantil autisme. Vi har vidst, at han ikke var som andre børn siden han var ca. halvandet år.

Jeg har lige startet en blog om at være en familie med et handicappet barn. Jeg synes, jeg har manglet inspiration til hvordan vi får et godt familieliv med et handicappet barn, og det håber jeg bloggen kan blive for andre. Jeg håber nogen har lyst til at kigge ind. Adressen er: www.flikflakfamilie.dk

De bedste hilsner

Janni

hejsa og velkommen til

Anmeld

2. juli 2012

Talbutikken

Janni80 skriver:

Hej

De bedste hilsner

Janni

Sikke en fantastisk ide og Velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.