(juni) av av min fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

SaNiNa

var til uge 34 tjekt ved lægen i sidste uge og der hvade jeg ingen tegn på ødemer, men nu er jeg pænt i tivil for i går var min fødder så store at de gik i et med mine ben...

jer med ødemer hvordan føles det og er det hele dagen i har det?

det er første aftens jeg har haft det... mistænker lidt varmen, og at jeg sad på en på stol hvor jeg ikke rigtig kunne nå jorden i flere timer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

GryDia

Når det er rigtig slemt syns jeg det mærkes som om huden strammer.

Du kan se om du har vand i benene/fødderne ved at finde et sted og presse hårdt i 5-10 sek, derefter køre en finger over.. er der hul har du vand

Anmeld

4. maj 2009

Stumpen

Det er kun om aftenen jeg ligger mærker til det og der spænder det hen over mine fødder...

Sidste graviditet havde jeg også en del vand i kroppen, men ingen gener ved det.. Men ved at man kan have så meget vand i fødderne at det gør indt at gå..

Synes du er pænt belastet i denne graviditet, håber den næste bliver bedre

Anmeld

4. maj 2009

SaNiNa

Stumpen skriver:

Det er kun om aftenen jeg ligger mærker til det og der spænder det hen over mine fødder...

Sidste graviditet havde jeg også en del vand i kroppen, men ingen gener ved det.. Men ved at man kan have så meget vand i fødderne at det gør indt at gå..

Synes du er pænt belastet i denne graviditet, håber den næste bliver bedre

tak, syntes osse bare jeg får alt og gider bare ikke mere de sidste 4 ½ uger ville jeg bare ønske jeg kunne nyde fuldt ud...

Anmeld

4. maj 2009

SaNiNa

GryDia skriver:

Når det er rigtig slemt syns jeg det mærkes som om huden strammer.

Du kan se om du har vand i benene/fødderne ved at finde et sted og presse hårdt i 5-10 sek, derefter køre en finger over.. er der hul har du vand

når jeg trykker forsvinder hulet hurtig igen... det ligner bare sådan en gang bedstemor fødder og så er de lidt ømme om aften.

men syntes osse man skal drikke utrolig meget og så meget tisser jeg jo heller ikke, jo om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.