Ret voldsomme smerter, hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Masig

Har her til eftermiddag og aften haft nogle ret heftige smerter i underlivet... Sådan lidt krampeagtige jag eller smerter, de er værst når jeg bevæger mig, men kan også bare komme lige pludselig ud af det blå som de vildeste jag.... De varer alt mellem et par sekunder og op til et par minutter og varierer også i styrke.... Og kommer også med forskellige intervaller....

Nogle der har en forklaring... Det er sådan midt i underlivet og ikke ude i siderne som ligamentsmerterne plejer at være.... Men ved ikke om det kan være ligamentsmerter der midt i det hele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

crille

Masig skriver:

Har her til eftermiddag og aften haft nogle ret heftige smerter i underlivet... Sådan lidt krampeagtige jag eller smerter, de er værst når jeg bevæger mig, men kan også bare komme lige pludselig ud af det blå som de vildeste jag.... De varer alt mellem et par sekunder og op til et par minutter og varierer også i styrke.... Og kommer også med forskellige intervaller....

Nogle der har en forklaring... Det er sådan midt i underlivet og ikke ude i siderne som ligamentsmerterne plejer at være.... Men ved ikke om det kan være ligamentsmerter der midt i det hele?

Kan desværre ikke helt hjælp.. Det der med   de smerter syntes jeg lyder til at være meget individuelt og meget kan være fint og noget er slet ikke.. Syntes du skal ringe til FG hvis det bliver ved.. Men tror du ikke det er strenge plukveer? Så vidt jeg syntes at have læst, så er det først hvis det bliver med fast interval at der er ballade, men kunne jo godt være du lige skulle kigges på? 

Anmeld

30. juni 2012

babymus77

Tænker også klart plukkeveer:-) Der trænes til finalen;-)

Anmeld

30. juni 2012

Masig

crille skriver:

Kan desværre ikke helt hjælp.. Det der med   de smerter syntes jeg lyder til at være meget individuelt og meget kan være fint og noget er slet ikke.. Syntes du skal ringe til FG hvis det bliver ved.. Men tror du ikke det er strenge plukveer? Så vidt jeg syntes at have læst, så er det først hvis det bliver med fast interval at der er ballade, men kunne jo godt være du lige skulle kigges på? 

Jo det kan godt tænkes.. Havde mange plukveer i går eftermiddags og så begyndte de der smerter, så kan da godt være det var plukveerne der gik amok.... Og ja det er åbenbart meget individuelt med smerter og gener..

Anmeld

30. juni 2012

Masig

babymus77 skriver:

Tænker også klart plukkeveer:-) Der trænes til finalen;-)

Ja kan godt tænkes du har ret, havde også mange plukveer igår.... Men ja der trænes godt og grundigt efterhånden.... Men der er jo heller ikke så forfærdelig længe til nu

Anmeld

30. juni 2012

Frk. Himmelblå

Masig skriver:

Mon ikke det er babys hoved, der for alvor ligger og presser på nogele nerver i underlivet?

Ved du, om baby vender med hovedet ned?

Ellers, som en anden skriver, ring til FG og forhør dig.

Jeg vil gætte på, at du i tilfælde af veer, vil kunne mærke smerten ovre i lænden også, - men det er jo ikke til at sige...

Anmeld

30. juni 2012

babymus77

Masig skriver:

Ja kan godt tænkes du har ret, havde også mange plukveer igår.... Men ja der trænes godt og grundigt efterhånden.... Men der er jo heller ikke så forfærdelig længe til nu

Nej pludselig er dagen der;-) Ihh bliver spændende:-)

Anmeld

1. juli 2012

Masig

Frk. Himmelblå skriver:

Mon ikke det er babys hoved, der for alvor ligger og presser på nogele nerver i underlivet?

Ved du, om baby vender med hovedet ned?

Ellers, som en anden skriver, ring til FG og forhør dig.

Jeg vil gætte på, at du i tilfælde af veer, vil kunne mærke smerten ovre i lænden også, - men det er jo ikke til at sige...

Hovedet ligger nedad så kan godt være det er det.....

Det er ikke så slemt mere, men der kommer lidt ind imellem hvis jeg har overanstrengt mig eller siddet for meget op...

Anmeld

1. juli 2012

Masig

babymus77 skriver:

Nej pludselig er dagen der;-) Ihh bliver spændende:-)

Ja helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.