Den laaaange ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

944 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Putomanen

Åhhh, jeg er ved at gå ud af mit gode skind af at vente.

BP er på fredag i næste uge, men fordi det er et blastocyst æg, har min kæreste og jeg aftalt at tage en hjemmetest allerede på onsdag, hvor jeg vil være 4+2, hvis jeg er gravid.

Dagene går bare sååååå langsomt, og jeg har ingen fornemmelse af, at jeg er gravid. Selvom jeg godt ved, at det ikke betyder noget, så siger mine følelser mig, at jeg heller ikke er gravid denne gang

I må  en masse for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

nielsen80

hold nu op, hvor jeg håber den er der!!!! Ville ønske jeg kunne skrue tiden frem til fredag for dig.

Anmeld

29. juni 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

hold nu op, hvor jeg håber den er der!!!! Ville ønske jeg kunne skrue tiden frem til fredag for dig.

Tusind tak!!!

Jeg tror at en knap, der kan skrue tiden frem, vil være meeeget eftertragtet i denne gruppe

Anmeld

29. juni 2012

ønskebørn74

BP er på fredag i næste uge, men fordi det er et blastocyst æg, har min kæreste og jeg aftalt at tage en hjemmetest allerede på onsdag, hvor jeg vil være 4+2, hvis jeg er gravid.

Dagene går bare sååååå langsomt, og jeg har ingen fornemmelse af, at jeg er gravid. Selvom jeg godt ved, at det ikke betyder noget, så siger mine følelser mig, at jeg heller ikke er gravid denne gang

I må  en masse for mig.

KRYDSER VILDT FINGRE FOR JER SØDE!!!

DET MÅ BARE VÆRE JERES TUR!!!!

Anmeld

29. juni 2012

tarkoflen

Jeg alt hvad jeg kan for at den er der denne gang

Anmeld

29. juni 2012

Nessie

Ak ja, den sure ventetid

Men husk at det ikke behøver at være negativt, at du ikke kan mæreke noget.

Det var kun sidste gang jeg havde en masse symptomer inden testdag, de 3 andre gange kunne jeg intet mærke

Anmeld

30. juni 2012

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

KRYDSER VILDT FINGRE FOR JER SØDE!!!

DET MÅ BARE VÆRE JERES TUR!!!!

Tusind tak, det håber jeg virkellig også, at det er

Anmeld

30. juni 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for at den er der denne gang

Mange tak  Jeg håber at 3. gang er lykkens gang for os

Anmeld

30. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Ak ja, den sure ventetid

Men husk at det ikke behøver at være negativt, at du ikke kan mæreke noget.

Det var kun sidste gang jeg havde en masse symptomer inden testdag, de 3 andre gange kunne jeg intet mærke

Ja, jeg synes godt nok, at den er slem!

Min fornuft siger mig også, at symptomer ikke har noget at gøre med, hvorvidt jeg er gravid. Men følelserne siger noget helt andet.

Jeg kunne heller ikke mærke noget ved min bio i sidste forsøg. Men den får mine følelser jo vendt til, at de manglende symptomer skyldes, at den ikke satte sig ordentligt fast

Anmeld

30. juni 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

I må  en masse for mig.

Jeg alt hvad jeg kan. Og satser på din fornemmelse er helt hen i vejret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.