Skærer du skævt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Både og... Hvis jeg gør.. Så retter jeg det selv

Haha det er altså heller ikke nemt hver gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

onlyme

Janni. skriver:

Jeg skærer herre skævt..!! Men min kæreste skærer skævt den anden vej, så det går vist lige op 

Hihihi, Ej undskyld men der kom virkelig et sjovt billede ind i mut hovede der,. Vil det så sige at kommer man hjem til jer får man et nærmest trækantet brød ? meget tønd i den ene ende og mega fed i den anden ;-)
Hehe., totalt sjovt,.!

Anmeld

29. juni 2012

Michelle88

Jeg skærer skævt, så det er for det meste manden der får lov til at gøre det for at jeg ikke ødelægger det sidste af franskbrødet.. Har også store problemer med osten..

Anmeld

29. juni 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Min kæreste skærer altid brød skævt - og jeg retter altid op på det  Hvad med dig, skærer du skævt? 

Synes det er dødirriterende og retter også op osten er også en udfordring, da jeg oplever, at nogen laver den til en vugge

Anmeld

29. juni 2012

Janni.

onlyme skriver:

Hihihi, Ej undskyld men der kom virkelig et sjovt billede ind i mut hovede der,. Vil det så sige at kommer man hjem til jer får man et nærmest trækantet brød ? meget tønd i den ene ende og mega fed i den anden ;-)
Hehe., totalt sjovt,.!

Det har ihvert fald sjove former  Derfor vi oftes køber brød som er skiveskåret.. 

Vi har erkendt vores fejl og mangler, og dette er bestemt én af dem LOL 

Anmeld

29. juni 2012

L&V

Babymor2010 skriver:

Min kæreste skærer altid brød skævt - og jeg retter altid op på det  Hvad med dig, skærer du skævt? 

Yeps kileformede freannere det er mig og jeg kan os fucke et rundstykke fuldstændigt

Anmeld

29. juni 2012

onlyme

Janni. skriver:

Det har ihvert fald sjove former  Derfor vi oftes køber brød som er skiveskåret.. 

Vi har erkendt vores fejl og mangler, og dette er bestemt én af dem LOL 

Hehe,. det er nu lidt sødt
 ja men så længe man kan grine af dem :-)

Anmeld

29. juni 2012

Janni.

onlyme skriver:

Hehe,. det er nu lidt sødt
 ja men så længe man kan grine af dem :-)

Nemlig 

Anmeld

29. juni 2012

Emily2012<3

Jeg skærer ALT skævt.. 

Selv rundstykker bliver så skæve at jeg næsten bare kan lade være med at skærer over.. 

Anmeld

29. juni 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Det kan jeg komme til hvis jeg er lidt forvirret men ikke med vilje ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.