Er det okay ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Min kæreste og jeg skal ud og spise i dag ville det være okay at drikke et halv glas rødvin eller ej ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej de damer.

Min kæreste og jeg skal ud og spise i dag ville det være okay at drikke et halv glas rødvin eller ej ?

Jeg ville aldrig gøre det

Men ud fra nye undersøgelser skulle det ikke betyde noget.......

Anmeld

29. juni 2012

Annana89

Det vil jeg mene er op til dig selv!

Tror ikke du får noget endegyldigt svar på det da folk har meget forksellig holdning til det

Jeg selv ville ikke gøre det, men jeg også den type der heller ikke vil køre bil selvom jeg kun har drukket en enkelt øl.

Men jeg ville heller ikke se skævt på en gravid der "nød" et glas vin eller en enkelt øl ved særlig lejlighed!

Alt med måde

Anmeld

29. juni 2012

frk-stoltze

Jeg har gjord det herhjemme med et glas verdi. og hvis du har lyst til et glas, så synes jeg det er oki, bare man ikk gør det hver dag og drikker sig fuld rigtig go aften

Anmeld

29. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej de damer.

Det er jo op til dig og hva i syntes er det rigtige.. Personligt ville jeg ikke gøre det da man jo mister hjerneceller, osv grundet alkohol og da dit kommende barn prøver at danne dem og sig selv syntes jeg det er upassende

Anmeld

29. juni 2012

TeamRocket

Ej- du ville jo heller ikke give din nyfødte et halvt glas vin vel ? Jeg ville ihvertfald ikke ta chancen!

Anmeld

29. juni 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Hej de damer.

Selvfølgelig er det ok.

Det er blot et spørgsmål om du selv vil det.

Jeg har fået 3-4 glas rødvin under hver af de to graviditeter jeg har været i gennem og der er ikke sket noget ved det. Både min svenske og min danske jordemoder sagde at et enkelt glas en gang i mellem ikke gjorde noget.

Anmeld

29. juni 2012

B&J

det er jo hvad man selv føler der er okay... nu siger man jo ingen tager skade af at drikke et glas eller 3 under en graviditet men hvorfor skulle man gøre det

Anmeld

29. juni 2012

MorDk

Det bestemmer du helt selv. Personligt ville jeg ALDRIG i livet røre noget alkohol så længe jeg er gravid og ammer... !

Anmeld

29. juni 2012

MorDk

Månsson skriver:

Det er jo op til dig og hva i syntes er det rigtige.. Personligt ville jeg ikke gøre det da man jo mister hjerneceller, osv grundet alkohol og da dit kommende barn prøver at danne dem og sig selv syntes jeg det er upassende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.