Nogen som har bare en SMULE dårlig samvittighed overfor kæresten/manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

Rasmine

Over at sidde her i så mange timer om dagen?
JEG har sgu, lidt.

Må hellere trappe lidt ned.
-Måske være på hver 2. eller hver 3. aften, eller noget i den stil.

Mette - vil jo gerne giftes engang
:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Sille

haha.. ja det er lige blevet nævnt herhjemme idag... må nok på afvænning sammen med dig..:)

Anmeld

10. marts 2008

Marco2

Tager en kold tyrker i næste uge, hvor vi skal i sommerhus uden netadgang. Men har ikke så dårlig samvittighed, for han sidder hele aftenen og spille poker på sin bærbare, så vi er sgu et kønt par....

Anmeld

10. marts 2008

Rasmine

Måske sku vi lave en klub, og så aftale nogle bestemte ugedage? ;)
Synes sgu det er lidt kedeligt at Lars sidder i stuen, og jeg sidder på kontoret.
Eller også sidder vi begge i stuen, og jeg sidder med den bærbare, men totalt fraværende.

Anmeld

10. marts 2008

Nadi

Både og.

Dennis bruger også meget tid ved computeren, så vi er vist lige gode om det. Og tror også det kammer over lige nu, er fordi vi lige har fået internet opkobling!

Så hvis vi ikke høre fra dig i næste uge behøver vi ikke blive bekymret ;)

-Nadia

Anmeld

10. marts 2008

Helle30

Har overhovedet ingen dårlig samvittighed. Min mand arbejder meget og er dermed sammen med andre voksne mennesker hele dagen, mens jeg holder babyvagt - krydret med et besøg hos købmanden evt. Min suverent bedste mulighed for at kommunikere så meget som jeg plejer er at være online hér hele dagen og så gå til og fra.
Jeg kan ikke fise rundt og sige dadadaaa og gugukuuuug hele dagen mens jeg lægger tøj sammen og koger jordbærsyltetøj. Og i modsætning til gårdens forgængeres hyggelige landliv, så kommer nabokonen ikke lige forbi hver formiddag.
Jeg er vant til at være sammen med mange mennesker hele tiden hver dag, og jeg bliver helt gak, hvis jeg ikke har et netværk og nogle at tale med. Det gælder i øvrigt for alle mennesker; Vi er flokdyr, og vi skal ikke have dårlig samvittighed over for nogen, fordi vi gerne vil holde kontakten til omverdenen samtidig med at vi klarer det 24 timers job, det er at have børn.

Amen:D

Anmeld

10. marts 2008

sttina

Helle Hvor var det smukt skrevet :D Og tror jeg vil snuppe nogen af dine argumenter.. For min mand er nemlig begyndt at sige : synes du er begyndt at skrive rimelig meget (?).

Har så prøvet at forklare ham forskellen mellem NB og denne side, men det siver vist ikke helt ind.. Men er sgu rart at sidde her og koble fra efter en dag hvor man bare har været PÅ :)

Anmeld

10. marts 2008

Tynen

Helle30 skriver:

Har overhovedet ingen dårlig samvittighed. Min mand arbejder meget og er dermed sammen med andre voksne mennesker hele dagen, mens jeg holder babyvagt - krydret med et besøg hos købmanden evt. Min suverent bedste mulighed for at kommunikere så meget som jeg plejer er at være online hér hele dagen og så gå til og fra.
Jeg kan ikke fise rundt og sige dadadaaa og gugukuuuug hele dagen mens jeg lægger tøj sammen og koger jordbærsyltetøj. Og i modsætning til gårdens forgængeres hyggelige landliv, så kommer nabokonen ikke lige forbi hver formiddag.
Jeg er vant til at være sammen med mange mennesker hele tiden hver dag, og jeg bliver helt gak, hvis jeg ikke har et netværk og nogle at tale med. Det gælder i øvrigt for alle mennesker; Vi er flokdyr, og vi skal ikke have dårlig samvittighed over for nogen, fordi vi gerne vil holde kontakten til omverdenen samtidig med at vi klarer det 24 timers job, det er at have børn.

Amen:D

HØRT, FOR SATAN HØRT!!!!

Trine

Anmeld

10. marts 2008

Muffinmus

hehe..er gift og manden er næsten kun hjemme hver weeknd lige nu...så der er sgu frit slag

Anmeld

10. marts 2008

Plysbjørnen

Dårlig samvittighed, hm hvad er det for noget??? :$
Hvis jeg burde få det over at sidde her, burde han få det over at tage overarbejde hver weekenden, og hele påsken + at han lige har flyttet det ferie han havde op til påsken for at kunne arbejde...
Og ja så render han til fodbold 2 gange i ugen (når han da ikke lige er skadet), for uden at han løbetræner ved siden af også...
I øvrigt kan han godt komme i tanke om at hvis jeg spiller og han ser film, og datteren skriger ja så bliver han siddende til jeg mister tålmodigheden og går der op (sker ret hurtigt). >(
Og mig ja jeg sidder her hjemme babyskrål og hundehvalp... Så nej jeg har ikke dårlig samvittighed, kender slet ikke det ord...:P

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 9+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.