Mini-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

MyBigWish

Jeg er stoppet på mine mini-piller for 1½ månede siden, efter jeg har taget dem i 5 måneder hvor jeg næsten har blødt hver anden uge... Jeg fik min mens da jeg stoppede, men nu er jeg gået 3 dage over tid..

Så mit spørgsmål er hvornår blev jeres krop/cyklus normal efter stop på mini-piller?

Troede at den ville blive det med det samme pga at der ikke er så mange homoner i mini-piller..

Håber på nogen som kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

MyBigWish

Slet ingen som har været på mini-piller?? 

Anmeld

29. juni 2012

MorTilMineBørn

Hej

Jeg var på mini piller i næsten 4 år. På de 4 år havde jeg mens cirka 10gange i alt. Jeg stoppedeonde at tage dem 1. Januar i år og lige pludselig fik jeg mens. I 5 dage hver 14. Dag. Det ændrede sig og nu er der 21 dage imellem at jeg får det. Så selvom du er gået lidt over tid kan det godt ændrE sig men du kan jo altid prøve at se omDTU tester positiv  

God weekend

Anmeld

29. juni 2012

MyBigWish

Angel-T skriver:

Hej

Jeg var på mini piller i næsten 4 år. På de 4 år havde jeg mens cirka 10gange i alt. Jeg stoppedeonde at tage dem 1. Januar i år og lige pludselig fik jeg mens. I 5 dage hver 14. Dag. Det ændrede sig og nu er der 21 dage imellem at jeg får det. Så selvom du er gået lidt over tid kan det godt ændrE sig men du kan jo altid prøve at se omDTU tester positiv  

God weekend

Prøvede at teste i eftermiddags og der var den negativ.. Men har de sidste par dage haft nogen jag/niv i underlivet, det føles mildere end mens smerter.. 

Håber bare snart det bliver reglmæssig.. Da jeg stoppede på p-piller for 2 år siden blev det reglmæssigt med det samme 

Anmeld

29. juni 2012

MyBigWish

Angel-T skriver:

Hej

God weekend

Også god weekendt til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.