Barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

nielsen80

så blev det min tur, det er så dejligt. Eller har to ugers ferie også barsel derefter.

Nu skal der slappes af, og gøres klar til lillepigens ankomst.

God weekend til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Putomanen

Hvor skønt. Det må være helt mærkeligt at nå dertil, hvor barslen starter?

Jeg håber, at du nyder den, og får nusset lidt rundt derhjemme. Mon ikke der er et bygge rede gen som kommer til sin ret

Anmeld

29. juni 2012

nielsen80

Putomanen skriver:

Hvor skønt. Det må være helt mærkeligt at nå dertil, hvor barslen starter?

Jeg håber, at du nyder den, og får nusset lidt rundt derhjemme. Mon ikke der er et bygge rede gen som kommer til sin ret

Det er skønt, men samtidigt var det lidt mærkeligt på arbejde. Min vikar har været der de sidste 2 måneder næsten, men nu blev det ligesom virkeligt. Hun skal sidde i MIN stol, og lave MINE opgaver. Havde faktisk flere ejerfornemmelser end jeg havde troet hihihi.

Hvordan går det med dig søde, er ventetiden til at holde ud?

Anmeld

29. juni 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

Det er skønt, men samtidigt var det lidt mærkeligt på arbejde. Min vikar har været der de sidste 2 måneder næsten, men nu blev det ligesom virkeligt. Hun skal sidde i MIN stol, og lave MINE opgaver. Havde faktisk flere ejerfornemmelser end jeg havde troet hihihi.

Hvordan går det med dig søde, er ventetiden til at holde ud?

Ja, det kan jeg godt forstå. Er man et eller andet sted ikke bange for at overlevere ens opgaver til en anden? Hvad nu hvis hun ikke gør det godt nok? Eller hvis hun gør det bedre end en selv? Forhåbentlig giver du hurtigt slip på det igen

Åhh, ventetiden er simpelthen et helvede. Den går bare sååå langsomt. Jeg har BP på fredag, men min kæreste og jeg har besluttet at teste på onsdag.

Går din graviditet ellers godt? Det er ikke meget du skriver herinde

Anmeld

29. juni 2012

nielsen80

Putomanen skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå. Er man et eller andet sted ikke bange for at overlevere ens opgaver til en anden? Hvad nu hvis hun ikke gør det godt nok? Eller hvis hun gør det bedre end en selv? Forhåbentlig giver du hurtigt slip på det igen

Åhh, ventetiden er simpelthen et helvede. Den går bare sååå langsomt. Jeg har BP på fredag, men min kæreste og jeg har besluttet at teste på onsdag.

Går din graviditet ellers godt? Det er ikke meget du skriver herinde

hihihih ja på den ene side skal hun gøre det godt, men på den anden side heller ikke for godt Ej tror nu ikke jeg er nervøs - organisationen er i rygende udvikling, og der skal nok være plads til os begge.
avlt på arbejde med overlevering af opgaver, og gøre klar ti

Uha krydser frem til fredag så....håber sådan den er der for jer. så spændende, men for fanden hvor kan jeg huske den ventetid - det var et helvede. Det må bare være jeres tur nu - tænker med din bio i sidste forsøg, en fin blastocyst så er der gode odds

Min graviditet har været en drømmegraviditet, har haft det så godt, og er bare så lykkelig over miraklet i maven. Har ikke haft en eneste sygedag, ingen kvalme eller smerter(endnu). Jeg skriver ikke så meget, da jeg har haft vildt travlt på arbejdemed overlevering af opgaver og klargørelse til vikaren, så har været helt udmattet om aftenen. Følger dog med inden hos jer i barnløshedsgruppen, og hepper og krydser for jer alle. Og glæder mig til at kunne juble på Onsdag over dine fine to streger

Anmeld

29. juni 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

hihihih ja på den ene side skal hun gøre det godt, men på den anden side heller ikke for godt Ej tror nu ikke jeg er nervøs - organisationen er i rygende udvikling, og der skal nok være plads til os begge.
avlt på arbejde med overlevering af opgaver, og gøre klar ti

Uha krydser frem til fredag så....håber sådan den er der for jer. så spændende, men for fanden hvor kan jeg huske den ventetid - det var et helvede. Det må bare være jeres tur nu - tænker med din bio i sidste forsøg, en fin blastocyst så er der gode odds

Min graviditet har været en drømmegraviditet, har haft det så godt, og er bare så lykkelig over miraklet i maven. Har ikke haft en eneste sygedag, ingen kvalme eller smerter(endnu). Jeg skriver ikke så meget, da jeg har haft vildt travlt på arbejdemed overlevering af opgaver og klargørelse til vikaren, så har været helt udmattet om aftenen. Følger dog med inden hos jer i barnløshedsgruppen, og hepper og krydser for jer alle. Og glæder mig til at kunne juble på Onsdag over dine fine to streger

Det er da rart, at det går så godt for organisationen, så du ikke skal frygte dit job.

Ja, jeg håber også, at vores odds er gode, men følelserne har det med at rende afsted med mig, og det svinger meget, hvad jeg tror på. I sidste ende er det jo testen og BP som kan give det rigtige svar.

Det lyder jo som en helt fantastisk graviditet. Vi må håbe, at jeg snart gør dig kunsten efter  Jeg håber, at det bliver ved på den måde!

Det kan være meget godt at have travlt, så går tiden lidt hurtigere. Så går der jo ikke længe før der kommer en Fb fra dig og måske lidt billeder

Jeg skal nok give en opdatering på onsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.