Putomanen skriver:
Ja, det kan jeg godt forstå. Er man et eller andet sted ikke bange for at overlevere ens opgaver til en anden? Hvad nu hvis hun ikke gør det godt nok? Eller hvis hun gør det bedre end en selv? Forhåbentlig giver du hurtigt slip på det igen 
Åhh, ventetiden er simpelthen et helvede. Den går bare sååå langsomt. Jeg har BP på fredag, men min kæreste og jeg har besluttet at teste på onsdag. 

Går din graviditet ellers godt? Det er ikke meget du skriver herinde 
hihihih ja på den ene side skal hun gøre det godt, men på den anden side heller ikke for godt

Ej tror nu ikke jeg er nervøs - organisationen er i rygende udvikling, og der skal nok være plads til os begge.
avlt på arbejde med overlevering af opgaver, og gøre klar ti
Uha krydser frem til fredag så....håber sådan den er der for jer. så spændende, men for fanden hvor kan jeg huske den ventetid - det var et helvede. Det må bare være jeres tur nu - tænker med din bio i sidste forsøg, en fin blastocyst så er der gode odds

Min graviditet har været en drømmegraviditet, har haft det så godt, og er bare så lykkelig over miraklet i maven. Har ikke haft en eneste sygedag, ingen kvalme eller smerter(endnu). Jeg skriver ikke så meget, da jeg har haft vildt travlt på arbejdemed overlevering af opgaver og klargørelse til vikaren, så har været helt udmattet om aftenen. Følger dog med inden hos jer i barnløshedsgruppen, og hepper og krydser for jer alle

. Og glæder mig til at kunne juble på Onsdag over dine fine to streger

Anmeld