BabyWish2012 <3 skriver:
Det er nu 3. gang jeg bliver gravid inden for halvandet år. Første gang var i foråret 2011 hvor jeg aborterede tidligt i graviditeten. Jeg blev gravid igen i efteråret 2011 som var planlagt og skete i første hug efter at have smidt p-pillerne. Blev scannet helt til 10+6, hvor alt var i den skønneste orden på trods af jeg blødte kort i 9. uge. Men efter 2. NF'er, måtte vi sige farvel til ønskebabyen som vi havde fulgt i de 3 måneder, de mente vand i hovedet eller kromosomfejl (den levede men voksede ikke den sidste uge som den skulle)
Så her kommer til spørgsmålene og info:
Jeg er lykkelig blevet gravid for 3. gang, vi havde ellers sat PB på pause til efteråret, da jeg ville tabe mig og vi stod/står i flytterod, men alligevel kom lykken til os og blev gravid som en kæmpe overraskelse. Jeg er ca. 5-6 uger henne og kan godt mærke denne graviditet ikke er helt ens, men det er de jo aldrig 
Jeg har endnu ikke været til læge eller scanning, men skal til læge på tirsdag..
Jeg vil hører nogle af jer som evt. har prøvet en MA eller lignende, og som måske ved lidt om risikoen for at det sker igen?
Hvor mange af jer har haft en MA, og blevet gravid efter og fået en sund og rask baby (og en god graviditet)?
Jeg er super nervøs for denne graviditet, da det jo sidder i baghovedet om det sker igen. Magter ikke endnu en graviditet der mislykkes. Kæresten har fået tjekket sin sæd (i januar), den er tiptop og fejler ingenting.
Hospitalet sagde i sin tid at det ikke var sjældent at de så det til NF-scanningen, og det bare sker en gang i mellem, men hvor stor er risikoen for at det sker igen?
Knus fra en fortvivlet og bekymret nygravid.. 
Jeg fortæller kort.. Jeg har haft 4 Ma og en Gu på 5 år...
Tror desværre den pokkers frygt er med til at stresse kroppen unødigt, men Jeg forstår dig altså godt!
Idag er jeg 24+1 og lillepigen er en Fighter og fejler så vidt de kan se intet... 
Du skal bare tro på det lykkes denne gang.. uanset hvordan det går dig vil du jo altid blive ked af at miste "selvom du ikke har turde glæde dig".
Glæd dig over graviditeten, og lad vær at tage sorgerne på forskud, selv jeg ved det er MEGET svært..