Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: Ja kære søs, du kender min holdning til den klovn jeg havde "renset" ham med 1 liter benzin og en strøgen tændstik
Ja kære søs, du kender min holdning til den klovn jeg havde "renset" ham med 1 liter benzin og en strøgen tændstik
Haha den var god - ja, jeg må ærligt indrømme at han skræmmer mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Haha den var god - ja, jeg må ærligt indrømme at han skræmmer mig
tanja. skriver: Ja jeg er altså heller ikke fan af ham vores kære møder har os en stående synes de er frygtelige!
Ja jeg er altså heller ikke fan af ham vores kære møder har os en stående synes de er frygtelige!
Jeg turde da aldrig være alene hjemme hvis jeg havde ham stående - tænk nu hvis han blev levende (jeg har nok set for mange gyserfilm)
Babymor2010 skriver: Jeg turde da aldrig være alene hjemme hvis jeg havde ham stående - tænk nu hvis han blev levende (jeg har nok set for mange gyserfilm)
Mussen2 skriver: Hvad med fryseren et døgns tid
Hvad med fryseren et døgns tid
Janni. skriver: Du får ikke lov til at røre min søde klovn. Han er ikke skræmmende overhovedet. Silas kan faktisk godt li ham.
Du får ikke lov til at røre min søde klovn. Han er ikke skræmmende overhovedet. Silas kan faktisk godt li ham.
Janni. skriver: Hvis han kan holde eventuelle indbrudstyve væk ved at være så skræmmende, så pyt.. Han må gerne bo ved os. Silas kan godt li ham.
Hvis han kan holde eventuelle indbrudstyve væk ved at være så skræmmende, så pyt.. Han må gerne bo ved os. Silas kan godt li ham.
Haha ja, det kan der være noget om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128