Krise... Har opdaget Heart of Dixie :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.352 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Malene76

Hej de damer...

Jeg var ved at rydde op på vores HD-optager og faldt over den første episode af Heart of Dixie. Jeg har desværre ikke de efterfølgende 3-4 afsnit. Nogle der ved hvor jeg kan finde dem? Synes ikke jeg kan se de er på nutv.dk.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Clisolka

Malene76 skriver:

Hej de damer...

Jeg var ved at rydde op på vores HD-optager og faldt over den første episode af Heart of Dixie. Jeg har desværre ikke de efterfølgende 3-4 afsnit. Nogle der ved hvor jeg kan finde dem? Synes ikke jeg kan se de er på nutv.dk.

KH Malene

Der er flere der har anbefalet denne side: 

http://www.free-tv-video-online.me/internet/hart_of_dixie/

Måske du kan se dem derfra - jeg ved Zafir bruger siden til Desperate Housewifes i en anden debat 

Anmeld

29. juni 2012

Malene76

Babymor2010 skriver:

Der er flere der har anbefalet denne side: 

http://www.free-tv-video-online.me/internet/hart_of_dixie/

Måske du kan se dem derfra - jeg ved Zafir bruger siden til Desperate Housewifes i en anden debat 

Tusinde tak... Den side tjekker jeg lige ud.

KH Malene

Anmeld

29. juni 2012

Tanja1234

Skøn serie. Jeg er lige blevet færdig med den første sæson og håber spændt på mere.

Anmeld

29. juni 2012

2babygirls

Malene76 skriver:

Hej de damer...

KH Malene

Den er GENIAL:
Har luret første sæson, og dør hvis de ikke snart laver næste hehe

Anmeld

2. juli 2012

Malene76

Tanja1234 skriver:

Skøn serie. Jeg er lige blevet færdig med den første sæson og håber spændt på mere.

Ja... Havde ellers bestemt at jeg ikke skulle følge med i den, men man har jo en mening til man tager en ny.

KH Malene

Anmeld

2. juli 2012

Malene76

Baby2påvej skriver:

Den er GENIAL:
Har luret første sæson, og dør hvis de ikke snart laver næste hehe

Ja det er rigtig god. Jeg havde ellers besluttet at jeg ikke skulle følge med i den serie, men man har jo en mening tilman tager en ny.

KH Malene

Anmeld

2. juli 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Malene76 skriver:

Ja det er rigtig god. Jeg havde ellers besluttet at jeg ikke skulle følge med i den serie, men man har jo en mening tilman tager en ny.

KH Malene

Streamer ofte selv serier fra Free Tv Project. Oplever dog tit noget svingende kvalitet derinde, så tyer som regel til www.cucirca.com i stedet, hvis serien findes derinde. Jeg tror der er bedre kvalitetskontrol på den side - til gengæld er der ikke nær så mange forskellige serier.

Anmeld

2. juli 2012

Malene76

Touché skriver:

Streamer ofte selv serier fra Free Tv Project. Oplever dog tit noget svingende kvalitet derinde, så tyer som regel til www.cucirca.com i stedet, hvis serien findes derinde. Jeg tror der er bedre kvalitetskontrol på den side - til gengæld er der ikke nær så mange forskellige serier.

Ok. TAk for forslaget.

KH Malene

Anmeld

16. juli 2012

Lou

Åhhh jeg er også faldet pladask for den serie.. jeg havde også optaget første epiose og blev hooked.. så har set et par stykker på free-tv-video-online.me til jeg kunne følge med på kanal 4 og glæder mig så meget til næste afsnit hver gang... den er så hyggelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.