lugtende emne :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2009

Anonym trådstarter

Undskyld på forhånd!

Har de sidste par dage oplevet at jeg lugter ret voldssomt fra de nedre regioner... Kan ikke rigtig beskrive lugten - det er ikke fisket, men mere urin agtigt... Har aldrig prøvet det før, og er da lidt nervøs for hvad det kan være. - Jeg vasker mig dagligt med intimsæbe, og går ikke i snavset undertøj...

Undskyld hvis det irriterer nogen, men har lige brug for at høre om der er nogen der har et gæt på hvad det kan være?

Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Miamaja

det kan jo vare mange forskellige ting... svamp mm\. saa det er nok bedst du tager forbi din laege

Anmeld

4. maj 2009

SaNiNa

Miamaja skriver:

det kan jo vare mange forskellige ting... svamp mm\. saa det er nok bedst du tager forbi din laege

Anmeld

4. maj 2009

Honningblomst

Det lyder som en gang skedekatar(så grimt et navn) bare til læge med dig, så får du noget så det går væk igen...nemt og hurtigt.
Knus..

Anmeld

4. maj 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Det lyder som en gang skedekatar(så grimt et navn) bare til læge med dig, så får du noget så det går væk igen...nemt og hurtigt.
Knus..

Ok... Nej ikke særlig rart ord. - Men burde der så ikke være andre gener også? Har ikke kløe, svie, smerter - det er kun den der skarpe lugt

Anmeld

4. maj 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Ok... Nej ikke særlig rart ord. - Men burde der så ikke være andre gener også? Har ikke kløe, svie, smerter - det er kun den der skarpe lugt

Nej..jeg var så "heldig" at have det på en tøsetur til spanien for 11 år siden..jeg stank så jeg hele tiden kunne lugte mig selv, syntes jeg...og det var kun lugten. Lægen var ikke i tvivl og mener bare jeg fik en stikpille...så skynd dig at ringe til din læse, så er det ude af verden...
Knus til dig..

Anmeld

4. maj 2009

DK

Uhh træls. Jeg håber du får styr på det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.