stikken i brystvorten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.343 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Anonym trådstarter

hej alle,

jeg har både i går og i dag haft en stikken i den ene brystvorte. det gør rigtig ondt, men hjælper når man trykker lidt derpå.

er det noget man kan have i forbindelse med ægløsning, eller kan det være tegn på graviditet. min cyklus er helt vildt mærkelig, og jeg synes bare også jeg har andre tegn som kvalme, træthed og øget lugtesans.

jeg har prøvet at tage en test, men den er negativ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

hej alle,

jeg har både i går og i dag haft en stikken i den ene brystvorte. det gør rigtig ondt, men hjælper når man trykker lidt derpå.

er det noget man kan have i forbindelse med ægløsning, eller kan det være tegn på graviditet. min cyklus er helt vildt mærkelig, og jeg synes bare også jeg har andre tegn som kvalme, træthed og øget lugtesans.

jeg har prøvet at tage en test, men den er negativ..

Jeg tror sagtens man kan have stikken i brystvorten ved ægløsning - jeg har dog ikke selv oplevet det. Vi kvinder er jo lidt forskellige 

Da jeg var gravid havde jeg så ondt, så kæresten ikke kunne røre mine brystvorter

Har du prøvet at tage en ny test?

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg tror sagtens man kan have stikken i brystvorten ved ægløsning - jeg har dog ikke selv oplevet det. Vi kvinder er jo lidt forskellige 

Da jeg var gravid havde jeg så ondt, så kæresten ikke kunne røre mine brystvorter

Har du prøvet at tage en ny test?

Jeg plejer ved ægløsning at have utroligt ømme bryster så min kæreste heller ikke kan komme i nærheden af dem!!

Nej jeg har ikke taget en ny test endnu.. Men synes jeg oplever flere tegn som kvalme og træthed. Jeg tror jeg venter et par dage endnu. For hvis jeg er gravid, så får jeg nok ikke mens denne gang. Sidste gang fik jeg det på 26 dagen, og kun en uge efter ægløsning. Så tænkte det måske kunne være en implations blødning, eller hvad det nu hedder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.