Sommertræf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. maj 2009

holbøll

Hejsa. Jeg har lige aftalt med Helle at vi mødes til sommertræf søndag d. 14. juni i Mads by parken i Fredericia kl 11 med egen medbragt mad. Vi håber der er rigtig mange der har lyst til være sammen med os den dag. Vi glæder os i hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2009

Fines mor

Ja dem som har lyst kan jo bare møde op ved hovedindgangen til Madsby Parken :-))

Hvem har lyst???

Anmeld

4. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
AIIII Der er vi stadig i norge...

Anmeld

4. maj 2009

Marie;-)

Jeg må melde ud senere. Min kæreste skal opereres den 8. juni - så må lige se hvordan det går med ham. Måske han egentlig gerne vil have os ud af huset. ;-)

Anmeld

4. maj 2009

Tina2

Øv, dårlig dag for os:-(
Vi kan desværre ikke komme, da vi skal til barnedåb ved Stines lille Ditte......

Anmeld

5. maj 2009

karina1980

der kan vi desværre heller ikke, der skulle jeg gerne rende rundt i hanzapark sammen med familie og svigerfamilien

Anmeld

5. maj 2009

Susan1978

vi kan heller ik, da vi skal til firmafest - sørøverfest om lørdagen og ungerne skal passes og det er ikke til at sige hvornår vi er ude at kaptajens fordrukne kløer.. Sorry.

Anmeld

6. maj 2009

Strack

vi kan heller ik... min mormor har fødselsdag den dag.

Anmeld

6. maj 2009

Muslingen

Jeg kan desværre heller ikke, da jeg har en aftale med en anden netgruppe den dag.
Kh Fie

Anmeld

14. maj 2009

tumle81

Øv vi kan heller ikke. Kommer hjem fra Nordjylland om fredagen, og skal holde fødselsdag for Peter i weekenden...
Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.