Hvad mener i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

onlyme

Godmorgen til alle jer skønne tøser,.!

Jeg har de sidste par dage haft mange plukveer og meget ''stikken'' i underlivet, og har haftisk troet nogle gange om det var begyndende veer,. Men det har det ikke været,.
Men i går aftes omkring 22.00 tiden fik jeg noget som jeg syntes mindte meget om en ve, bebs var meget aktiv lige indtil kl 02,00 og i det tidsrum lå jeg bare i min seng og mærkede efter, det trak noget så voldsomt i min lænd og ryk og stak i siderne, samme tid gjorde det ondt (stak) i undermaven,. Og lidt op halvt maven, og jeg har haft lidt kvalme.! Var på wc nogle gange, på et tidspunkt 3 gange lige i træk,.!
Har vågnet en 3 gang i løbet af de 4 timer jeg har sovet, ved at have haft nogle af de samme smerter som er beskrevet ovenover,.!
Igen da jeg vågnede for at stå op har nogle af tegnene stadig været her, ømhed i lænden og en lille smule kvalme,.

Hvad mener i om dette ?
TROR i at det er noget begyndende veer, eller tror i det er fordi fødslen er lige op over og veerene snart mælder sig ?
Eller har i en helt anden mening ?

- Julia 37+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

onlyme

Det stikken i siden mærkes lidt ligesom sidestik,.!
Og glemte at skrive at jeg har lidt dårlig mave,.! (Afføring er ikke som den plejer)

Anmeld

29. juni 2012

AnnaK89

Hvis du læser mit indlæg "Skide ubehageligt" - så kan du se at jeg har det på nøjagtig samme måde.
Natten har været mega urolig med smerter i lænd, undermave og ja generelt hele underlivet.
Jeg er 40+0 idag, og der er intet sket endnu

Anmeld

29. juni 2012

onlyme

AnnaKJ skriver:

Hvis du læser mit indlæg "Skide ubehageligt" - så kan du se at jeg har det på nøjagtig samme måde.
Natten har været mega urolig med smerter i lænd, undermave og ja generelt hele underlivet.

Åh nej,. Sådan håber jeg da ikke man skal have det i længere tid :/

Anmeld

29. juni 2012

AnnaK89

onlyme skriver:

Åh nej,. Sådan håber jeg da ikke man skal have det i længere tid :/

Nej. Håbede også der ville ske noget i nat, for havde så ondt og kroppen var helt mærkelig, men hun er en stædig bette en der bare ikke har lyst til at komme ud endnu.

Anmeld

29. juni 2012

onlyme

AnnaKJ skriver:

Nej. Håbede også der ville ske noget i nat, for havde så ondt og kroppen var helt mærkelig, men hun er en stædig bette en der bare ikke har lyst til at komme ud endnu.

Du må endelig give update, hvis og når der sker noget mere,.!
Jeg har nemlig været lidt bekymret for om der evt var noget galt :s

Anmeld

29. juni 2012

AnnaK89

onlyme skriver:

Du må endelig give update, hvis og når der sker noget mere,.!
Jeg har nemlig været lidt bekymret for om der evt var noget galt :s

Det skal jeg nok
Tror ikke der er noget galt - tror bare det er kroppen der gør sig klar

Anmeld

29. juni 2012

onlyme

AnnaKJ skriver:

Det skal jeg nok
Tror ikke der er noget galt - tror bare det er kroppen der gør sig klar

Puh,.
Med min søn fik jeg bare veer bare sådan,.
Så det er helt nyt det her,. Men håber da hun vil ud idag for hold da op til ubehageligheder,.!

Anmeld

29. juni 2012

onlyme

AnnaKJ skriver:

ja bum,. men jeg har stadig det på akurat samme måde,.
og jeg kan simpelthen ikke holde op med at tænke på dig, er der sket mere hos dig ?
og hvor længe har det snart stået på ?
hehe,. jeg er så ultålmodig, og syntes det er lidt rart at have dig at ''læne'' mig op ad, nu du har det på samme måde ;-)

Anmeld

29. juni 2012

AnnaK89

onlyme skriver:

ja bum,. men jeg har stadig det på akurat samme måde,.
og jeg kan simpelthen ikke holde op med at tænke på dig, er der sket mere hos dig ?
og hvor længe har det snart stået på ?
hehe,. jeg er så ultålmodig, og syntes det er lidt rart at have dig at ''læne'' mig op ad, nu du har det på samme måde ;-)

Der er ikke sket mere

Jeg har "tømt ud" igen her til aften, det presser stadig og det trykker vildt foran, det gør så ondt. Har stadig mens. smerter og ondt i lænden, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad det bliver til? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.