Nogen som kan forklare - ang. Borderline

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har i forvejen depression og får piller for dette.. Men nogen gange får jeg nogen spontane flip hvor jeg bliver aggressiv og kan gøre skade på andre (fx. Min kæreste). Idag her til morgen siger min kammerat så at det kan være jeg har udviklet borderline eller hele tiden har haft det og det måske egentlig ikke er depression jeg har??! Men er der nogen som evt kan forklare mig hvad der skal ske hvis jeg skal testes for det?? Er jo rigtig bange, for vil rigtig gerne have børn i fremtiden men ... Er bare for at gøre skade :/ og har skættede nu sagt til kæresten at han nok ikke skal regne med at det er mig han får børn med !! Jeg aner ikke en disse om borderline men er simpelthen så skræmt ved tanken... hader det, hader at være alene og gør alt for folk bliver hos mig og underholder og jeg har svært ved at gøre ting færdig og har svært ved at tackle mit arbejd pt hjælp hvad skal jeg gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

babymus77

Først et kram:-)) Du skal få ringet til din læge, og få en henvisning til en god psykiater:-) Så bliver du testet, og så laver i en plan som giver dig en tryg hverdag!! Borderline er kun svært at leve med hvis du ingen hjælp får:-) Du kan sagtens have et alm super godt liv alligevel.... Med lidt støtte, vejledning og struktur i din dagligdag;-) SåOp med humøret og afsted til doktoren;-) Kram og rigtig god weekend til dig;-)

Anmeld

29. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har i forvejen depression og får piller for dette.. Men nogen gange får jeg nogen spontane flip hvor jeg bliver aggressiv og kan gøre skade på andre (fx. Min kæreste). Idag her til morgen siger min kammerat så at det kan være jeg har udviklet borderline eller hele tiden har haft det og det måske egentlig ikke er depression jeg har??! Men er der nogen som evt kan forklare mig hvad der skal ske hvis jeg skal testes for det?? Er jo rigtig bange, for vil rigtig gerne have børn i fremtiden men ... Er bare for at gøre skade :/ og har skættede nu sagt til kæresten at han nok ikke skal regne med at det er mig han får børn med !! Jeg aner ikke en disse om borderline men er simpelthen så skræmt ved tanken... hader det, hader at være alene og gør alt for folk bliver hos mig og underholder og jeg har svært ved at gøre ting færdig og har svært ved at tackle mit arbejd pt hjælp hvad skal jeg gøre

Jeg synes du skal søge hjælp. Få sat ord på hvad det er der gør sig gældende hos dig så du kan få hjælp til at udvikle nogle redskaber så du bedst muligt kan tackle dine følelser.

Jeg ved ikke noget om sygdommen, men her er et link hvor du kan læse dig frem til symptomerne.

http://www.psykiatrifonden.dk/forside/Psykiske+sygdomme/Personlighedsforstyrrelser/Borderline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.