Hej sstina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

bettina

Godt at høre at det gik så godt med at få dræn i sanders øre. Det er jo Frederikkes tur på torsdag, hun har sovet rigtig rigtig dårlig i flere måneder, så derfor var det meningen at vi skulle prøve med dræn da hun har væske på begge ører. Nu har hun så selfølgelig sovet skide godt de sidste par nætter, ikke at jeg skal klage over det, det er super fedt, men bliver jo helt i tvivl om jeg skal aflyse operationen.............. Men hvor er det underligt at få flere timers sammenhængene søvn, underligt nok føler jeg mig endnu mere træt nu. Spændt på at høre hvordan det udvikler sig hos jer.
Bettina:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

sttina

Hej Bettina

Du må under ingen omstændigheder aflyse.. Har været det igennem med den store på 3 år flere gange, og ja i perioder driller det ikke lige så meget.. men men men.... Problemet kommer bestemt igen >(

Vi har haft den gladeste dreng jeg nogensinde har set, og det har bare været hele dagen..Føler virkelig jeg har født på ny (måske lige fortset fra mine smerter 8( ), men det er en hel anden dreng der er kommet frem..:D
Han smiler bare så meget og man kan se det virkelig når øjnene.. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set ham smile, andet end et lille forsigtigt smil..

Så jeg glæder mig til at opleve min "nye" søn igen i morgen (L)

Anmeld

10. marts 2008

bettina

Altså er meget i tvivl, for jeg har den sidste uge også fået en ny datter. Hun er som du beskriver bare så glad, smiler med hele ansig tet, er bare så glad og nysgerrig og ja, misforstå mig nu ikke, men hun er sgu så normal..............som alle de andre børn jeg kender på den alder. Også andre bemærker det, selvom de ikke helt kan sige hvad det ier siger de hun er så glad, ellers har hun jo bare pevet rigitg meget og været så stille og tilbgeholdende. Min den ældste er også ørebarn,,,,,,,,,,måske skulle jeg be om et tjek ved ørelægen først..............arghhhh er sgu sådan i tvivl fordi ørelægen hele tiden holdt fast i at det nok ville forsvinde af sig selv, men til sidst insisterede jeg nok. Hvor er det fedt med "normalt" barn der bliver lidt gal når tingene ikke lykkedes og kæmper for at krybe og laver en masse ballade, og hun pludrer også meget mere........................................

Anmeld

10. marts 2008

sttina

Ved du hvor længe hun har haft problemet?
Du kan jo altid ringe derned i morgen og høre om de ikke lige har tid til et hurtigt tjek.. Du skal jo gøre det du føler er rigtigt :D Og skulle du ende med at aflyse så kan du jo altid få en anden tid.. Ved at vores ørelæge lægger dræn i hver 14 dag 8( Der er sgu mange med øreproblmer i ringsted og omegn >(

Anmeld

10. marts 2008

bettina

hun havde betændelse i øregangen da hun var 3 mdr.ørelæge sagde det var gammelt fostervand o.l, så mon ikke hun har døjet med det fra starte, , var kolikbarn, måske i virekligheden ørebarn. MØB da hun var 5 mdr, problemer siden. Har faktisk fået hende tjekket mange gange uden ørelægen mente der var noget fra hun var 3- 5 mdr fordi hun altså virkde til at have ondt i de ører. vores ørelæge lægger også dræn hver 14 dag, 14 dage er en evighed hvis hun begynder med det igen, så er hun vågen hver 3. kvarter. Hvordan har sanders nattesøvn været ? og hvad med hans appetit. Frederikke har nemlig aldrig rigtig vil ahve det fast føde, og det går også meget bedre nu. De sidste 4 dag har hun lært at trille, at sidde selv, at krybe bagud i voldsom fart. HUn har altså været vild langsom i hendes udvikling

Anmeld

10. marts 2008

sttina

Ja 14 dage er lang tid.. Men hvis det er det der skal til for at du føler det er det rigtige så er det jo værd at vente på.. Trods alt dig der kender dit barn bedst ;)

Sander har 7-9-13 sovet fint om natten.. men har oz 5 bøger (tror jeg det er) under hans sengeben.. Lige nok til han ikke triller ned i den anden ende :P Men dagen har været et maridt.. Og nej har ikke bare kunne lægge ham i hans seng, for det ville han simpelhen ikke.. Så normalt har han sove 2 x 3 kvarter.. Har nogen gange haft held med gå en tur op og ned af vejen (hurra for en god hullet grusvej) og så har han sovet 3 kvarter mere.. Så resultatet har jo været at han har været pisse træt og klynk..

Hans appetit har ikke fejlet noget.. Dvs så længe vi snakker rigtig menneske-mad.. For han droppede næsten flasken da han var 3 mdr.. Dvs ville kun have vælling.. Så vi startede op på grød og den dag i dag kan vi stadig ikke få mme i ham.. Faktisk er han ikke til mælkeprodukter.. min egen lille lomme-teori er at det har indvirkning på ørene.. har INTET bevis for det. andet end at han selv flere gange har fravalgt det og når jeg har prøvet at introducere mælk/yoghurt for ham er problemerne blevet større.. Prøvede endda med kalkpiller, knust, men det påvirkede oz.. Så lige nu er han på vores mad, 2 flasker vælling og ellers ingen mælk.. Lang smøre om alt andet end det du spurgte om :$

Anmeld

10. marts 2008

bettina

men faktisk har jeg hørt fra mange kanter if.m Nicklas utallige møb at det hos nogen kan skyldes overfølsomhed overfor mælkeprodukter, har nogen gange været tæt på at prøve at undgå mælk hos ham, men har aldrig rigtig taget mig sammen...............................nå nu skal jeg nok holde mund. godnat

Anmeld

10. marts 2008

sttina

Også et godnat herfra :D
Skriv lige når du beslutter dig for hvad der skal ske ikk (?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.