Ankomstliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.364 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Ja, jeg har ikke født endnu - men tænkte jeg kunne lave en skabelon til os? Og håber at i så synes den er ok, og at i vil bruge den Kom gerne med forslag til andet - hvis i synes..

Navn:

Termin:

Dato for fødsel:

Fødselsmetode:

Køn på baby:

Vægt på baby:

Længde på baby:

Mangler der noget synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

projekt-ønskebarn

God ide, synes den ser rigtig fin ud

Anmeld

28. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frk P. skriver:

Ja, jeg har ikke født endnu - men tænkte jeg kunne lave en skabelon til os? Og håber at i så synes den er ok, og at i vil bruge den Kom gerne med forslag til andet - hvis i synes..

Navn:

Termin:

Dato for fødsel:

Fødselsmetode:

Køn på baby:

Vægt på baby:

Længde på baby:

Mangler der noget synes i?

Rigtig fint!! Hva med evt fødested?? Ku jo være sjovt hvis man ku se man var indlagt samme sted?! 

Ps jeg vil komme på den liste først!!! Vh stine

Anmeld

28. juni 2012

Blirnokaldrigfru

StineW79 skriver:

Rigtig fint!! Hva med evt fødested?? Ku jo være sjovt hvis man ku se man var indlagt samme sted?! 

Ps jeg vil komme på den liste først!!! Vh stine

Go ide Kunne jo godt være der var nogle, der endte med at føde samme sted Jeg vil gerne nr 2 Selvom hun nok har bedre af at vente lidt mere - synes bare det er lidt strengt efterhånden

Listen som i kan kopiere - med update

Navn:

Termin:

Dato for fødsel:

Fødselsmetode:

Fødested:

Køn på baby:

Vægt på baby:

Længde på baby:

Anmeld

28. juni 2012

StineW79

Så mangler jeg bare at finde ud af hvordan jeg kopier.. Vh stine

Anmeld

28. juni 2012

Blirnokaldrigfru

StineW79 skriver:

Så mangler jeg bare at finde ud af hvordan jeg kopier.. Vh stine

Marker det med musen, højreklik og tryk "kopier" - tryk så "svar på tråden" og derefter i det tomme felt - højreklik og "sæt ind"

Anmeld

28. juni 2012

StineW79

Frk P. skriver:

Marker det med musen, højreklik og tryk "kopier" - tryk så "svar på tråden" og derefter i det tomme felt - højreklik og "sæt ind"

Jeg er på i-pad. Og sjovt nok så rammer jeg ind i mellem noget der får den til at skrive kopier på skærmen, men når så jeg rent faktisk ska bruge funktionen ka jeg aldrig finde ud af at findede den. Vh stine 

Anmeld

28. juni 2012

Blirnokaldrigfru

StineW79 skriver:

Jeg er på i-pad. Og sjovt nok så rammer jeg ind i mellem noget der får den til at skrive kopier på skærmen, men når så jeg rent faktisk ska bruge funktionen ka jeg aldrig finde ud af at findede den. Vh stine 

Mon du der ikke bare skal trykke (holde fingeren nede) hen over teksten og så "tappe" to gange på teksten? og det samme når du skal indsætte? sådan tror jeg det er på iphone

Anmeld

28. juni 2012

StineW79

Jo det er noget i den retning, men syntes bare ik jeg ka finde det jeg har kopieret igen. Ka sagtens få den til at vise/ sige kopier, men ka bare ik få teksten frem/ ned hvor jeg så ka skrive i den. Må få kærsten til at vise mig det, når fodboldt engang er færdigt!! Vh stine

Anmeld

28. juni 2012

babyone

Super fin liste- den skal jeg nok opdatere på når lille manden har meldt sin ankomst medio juli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.