hvornår kan jeg teste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

lilli0506

Håber håber håber. Vi fik sat et fint æg op mandag den 18 juni. Jeg har vildt lyst til og teste. Jeg har indtil nu kunne holde mig og sagt til mig selv at jeg sagtens kunne vente til mandag hvor vi skal ha tager BP.

Meeeen. Nu synes jeg der var en lille smule blod på toiletpapiret.

Nogen der ved om en test ville kunne fortælle os noget nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Rosie

lilli0506 skriver:

Håber håber håber. Vi fik sat et fint æg op mandag den 18 juni. Jeg har vildt lyst til og teste. Jeg har indtil nu kunne holde mig og sagt til mig selv at jeg sagtens kunne vente til mandag hvor vi skal ha tager BP.

Meeeen. Nu synes jeg der var en lille smule blod på toiletpapiret.

Nogen der ved om en test ville kunne fortælle os noget nu

Dengang det lykkes for mig testede jeg positivt på 9.dagen og denne gang hvor det ikke lykkes testede jeg negativt på 8. og 10. dagen så jeg vil tro du godt kan teste nu...men der er vist nogen der først kan teste senere...  for dig!!!

Anmeld

28. juni 2012

Putomanen

Jeg ville i hvertfald vente til 12 dage efter ægløsningssprøjten, da den kan give en falsk positiv test.

Derudover er der jo chancen for at teste positivt og få en bio efterfølgende, hvilket kan være lidt hårdt. Men jeg vil tro, at du snart burde kunne teste positiv, hvis du er gravid

Anmeld

29. juni 2012

Filuka

Jeg testede for at få teste-trangen ud af systemet. Jeg regnede selvfølgelig med at den var negativ. Den kan den også være på selve testdag hvor BP kan vise positiv. Så hvis positiv=glad. Negativ=ved det stadig ikke

Anmeld

29. juni 2012

lilli0506

Tusind tak for jeres svar og opbakning.

Tror jeg skal hjem og teste for kan næsten ikke vente længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.