Jeg synes alle andre kvinder ser skønne og dejlige ud med en stor og gravid mave. Undtagen mig selv.
Hvor har jeg det bare svært med at min krop forandrer sig... Jeg har fået større lår, og kan ikke længere være i en Medium, selvom det er ventetøj - er simpelthen blevet så stor over mine hofter og mås. Og det er selvom jeg spiser fornuftigt og er aktiv. Det er ren og skær naturligt, må jeg sige til mig selv. Og når jeg ytrer overfor andre, at jeg har det svært med min krop, bliver de ligefrem fornærmede og skælder mig ud og "hvad bilder jeg mig ind?" og "du er så fin". Men øv, jeg kan ikke lide den, det er ikke min krop. Så i stedet for at nyde maven, kan jeg ikke lade være med at være træt af maven, jeg synes den er i vejen og mit tøj passer ikke, og jeg føler mig så tung. Jeg er kun i uge 20!!
Inden jeg blev gravid glædede jeg mig over, at gravide kroppe er så smukke, og det ville min også blive. Jeg er et skarn! Men bliver ked af at tænke på, at min krop nok aldrig bliver sig selv igen.
Mon der er nogen der har det på samme måde?
Anmeld