Hjælp mig lige piger ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

UngMor83

Jeg skal holde dildoparty herhjemme lørdag aften, og vil gerne servere et eller andet nemt, let og lækkert for dem der kommer. Noget udover chips, saltstænger og dip.

Kom med jeres idéer og råd. Hovedsagen er at det skal være super nemt. - Og selvfølgelig også lækkert

Kram Sonja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

minimig

UngMor83 skriver:

Jeg skal holde dildoparty herhjemme lørdag aften, og vil gerne servere et eller andet nemt, let og lækkert for dem der kommer. Noget udover chips, saltstænger og dip.

Kom med jeres idéer og råd. Hovedsagen er at det skal være super nemt. - Og selvfølgelig også lækkert

Kram Sonja

Hvad med noget hummus  med gulerodsstænger?

Anmeld

28. juni 2012

UngMor83

skrukkrukken skriver:

Hvad med noget hummus  med gulerodsstænger?

Hmm har aldrig prøvet det der hummus ;0/ Opskrift??

Anmeld

28. juni 2012

Holbæktrunten

UngMor83 skriver:

Kram Sonja

Tapas - små nemme lækre retter.... brød, tzazikki, pølser, ost, grøntsager, frugt, minipizzaer (nok ikke så nemt) osv...

Anmeld

28. juni 2012

Frk.S

Ja, jeg ville også sige grøntsagsstænger med forskellig "dyppelse" som fx hummus, guacamole og evt. forskellige tapernader.

Lidt Frisk frugt: fx jordbær samt ananas og forskellig melon i mundrette bidder 

Dadler omviklet med bacon (steges bare i ovnen)

Anmeld

28. juni 2012

UngMor83

mmmm det lyder super lækkert det hele... Har sel tænkt på honningmelon viklet ind i serranoskinke

Anmeld

28. juni 2012

minimig

UngMor83 skriver:

Hmm har aldrig prøvet det der hummus ;0/ Opskrift??

Hvis du har problemer med at nå det kan det købes færdiglavet, men smager nu bedst hjemmelavet Her er den opskrift jeg plejer at bruge:

1 ds kikærter (ca 400 g. drænet vægt)
ca. 1½ dl vand
3 spsk tahin (kan købes i grønthandlere eller større supermarkeder som ex. Kvickly)
1 hvidløgsfed
saft fra ca 3/4 citron
salt
cayennepeber

Kom de drænede kikærter i en skål og pres hvidløget i en hvidløgspresser ned i skålen. Tilsæt også vand, tahin, citronsaft, salt og cayennepeber. Blend massen sammen til en ensartet pure. Så skal den bare smages til ... og ved servering kan du evt dryppe lidt olivenolie og cayennepeber over hummusen

Anmeld

28. juni 2012

tarkoflen

Butterdejs snegle med pikantost ); mums det er lækkert og vildt nemt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.