Rejse 30 dage på studietur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2009

Kloster

Hej.
Jeg har en super god veninde, der skal til og læse. I sin uddannelse er der inderegnet en studietur til Bruxelle i 30 dage.
Hende og manden har 2 børn på ca 8 og 1 år til denne tid.
Vi snakkede så om forleden dag, at hun slet ikke mente hun ville tage med pga savnet af børnene. Hvorpå jeg sagde, at det ville jeg bestemt.

Men igen har jeg jo aldrig stået i denne situation. Kan jo sagtens være, jeg heller ikke ville kunne tage afsted, hvis det var mig.

Ville I tage afsted og få den oplevelse ell ville I slet ikke kunne tage afsted??

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2009

Heidi.

Kloster skriver:

Hej.
Jeg har en super god veninde, der skal til og læse. I sin uddannelse er der inderegnet en studietur til Bruxelle i 30 dage.
Vi snakkede så om forleden dag, at hun slet ikke mente hun ville tage med pga savnet af børnene. Hvorpå jeg sagde, at det ville jeg bestemt.

Men igen har jeg jo aldrig stået i denne situation. Kan jo sagtens være, jeg heller ikke ville kunne tage afsted, hvis det var mig.

Ville I tage afsted og få den oplevelse ell ville I slet ikke kunne tage afsted??

Kloster

Ganske enkelt Nej... Det ville jeg ikke kunne..

Men det er jo bare sådan jeg er

Anmeld

3. maj 2009

Lise

Hold da kæft, en lang studietur!

Jeg ville helt sikkert tage med, og hvis det blev for slemt måtte man jo tage hjem igen. Bruxelles er trods alt ikke andet end et par timer væk.

Jeg har kun prøvet at være væk fra min søn i fem dage ad gangen. Det er gået fint alle de dage at jeg har vidst at jeg ikke skulle se ham, men den sidste dag har været helt uudholdelig og kunne kun gå for langsomt. Havde tre kursusophold a fem dage i september/oktober sidste år.
Tror faktisk at hvis jeg skulle have været væk længere, så ville det stadig gå fint indtil den sidste dag, som jo så er helt forfærdelig.. men for Søren, der er lidt forskel på 5 og 30 dage...

Anmeld

3. maj 2009

Honningblomst

Kloster skriver:

Hej.

Kloster

Jeg ville ALDRIG forlade et så lille barn i så lang tid...for barnets skyld. Og jeg ville aldrig kunne forlade mine børn i så mange dage, for min egen skyld...jeg synes det er alt for længe og bare en uge væk fra mine børn ville være hådt for mig og dem.
Konrad havde efter kun to nætter hos sin far savnet mig så meget at han kom hjem en dag før...jeg synes man skal tænke på sine børn først, nu når man har valgt at sætte dem i verden...39 dage er MANGE dage.
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.