Send ve støv min vej:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

kimfrit

De er desværre stadig ureglmæssige og der går længere og længere tid i mellem, så jeg det desværre er ved at gå i stå, men håber stadig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

babymus77

Krydser også for dig;-) Er selv kun 36+4 og ved at være træt af ondt i fødder, vægt der tynger, mave i vejen osv... Den sidste tid er sku laaaaaaang;-) God fødsel når du når så langt:-)

Anmeld

29. juni 2012

kimfrit

babymus77 skriver:

Krydser også for dig;-) Er selv kun 36+4 og ved at være træt af ondt i fødder, vægt der tynger, mave i vejen osv... Den sidste tid er sku laaaaaaang;-) God fødsel når du når så langt:-)

TaK skal du have, slimproppen er lige gået idag , så håber der sker noget smart også god fødsel til dig, når du nåede langt

Anmeld

29. juni 2012

M&N

Sender en masse ve-støv i din retning, håber dine plukveer bliver regelmæssige og der er en smuk bebse der viser sig. 

Held og lykke og pøj pøj med det hele og den forhåbentlig snarlige fødsel. 

Anmeld

29. juni 2012

benzon

kimfrit skriver:

TaK skal du have, slimproppen er lige gået idag , så håber der sker noget smart også god fødsel til dig, når du nåede langt

Ikke for at ødelægge noget for dig men sådan har jeg haft det den sidste uge og der er ikke sket noget endnu og min slimpro er gået for flere uger siden ..men håber det sker alligevel . Jeg sidder også at håbe der sker noget for mig

Anmeld

30. juni 2012

kimfrit

benzon skriver:

Ikke for at ødelægge noget for dig men sådan har jeg haft det den sidste uge og der er ikke sket noget endnu og min slimpro er gået for flere uger siden ..men håber det sker alligevel . Jeg sidder også at håbe der sker noget for mig

Nej jeg ved godt at slimproppen er en indikation på fødsels, men kun et tegn på der kan ske noget  Så jeg håber

Anmeld

30. juni 2012

babymus77

kimfrit skriver:

Nej jeg ved godt at slimproppen er en indikation på fødsels, men kun et tegn på der kan ske noget  Så jeg håber

Tror det kommer meget an på hvordan ens krop er, begge gange har jeg født et døgn efter min slimprop gik!!! :-) Held og lykke.., Håber snart du har din lille bebs;-)

Anmeld

1. juli 2012

benzon

kimfrit skriver:

ja vi krydser finger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.