Husker I at tage Jerntilskud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

MorDk

Hmm... jeg må indrømme... jeg er SÅ dårlig til at huske det!!! Har næsten ikke taget noget jern igennem denne graviditet.

Det er jo lidt dumt! Men jeg glemmer simpelthen den skide pille.

Hvad gør I andre for at huske det??? Vil prøve at få fyldt mit depot lidt op her i sidste trimester... (Eller er det for sent)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Mor1012

MorDk skriver:

Hmm... jeg må indrømme... jeg er SÅ dårlig til at huske det!!! Har næsten ikke taget noget jern igennem denne graviditet.

Hvad gør I andre for at huske det??? Vil prøve at få fyldt mit depot lidt op her i sidste trimester... (Eller er det for sent)?

jeg er os dårlig til at huske dem, ca hver 3 dag husker jeg det

kan så bare lige hilse og sige at hvis man lider af blodmangel efter fødselen, ærger man sig over at man ikke to jern tilskudet

hold k.... jeg var dårlig efter fødselen, tabte 3,5 l blod :/ 

så denne gang i min graviditet er jeg bedre til at tage jern

Anmeld

28. juni 2012

maria_wlt

MorDk skriver:

Føj 

Hvad med dine vitaminer? 

Anmeld

28. juni 2012

MorDk

maria_wlt skriver:

Føj 

Hvad med dine vitaminer? 

Dem har jeg nu heller ikke være sååå god til at tage. Glemmer det simpelthen  Men spiser sundt og varieret hver dag? Men ja jeg bør jo tage tilskuddet...

Anmeld

28. juni 2012

maria_wlt

MorDk skriver:

Dem har jeg nu heller ikke være sååå god til at tage. Glemmer det simpelthen  Men spiser sundt og varieret hver dag? Men ja jeg bør jo tage tilskuddet...

Jeg ville bare gi den gas fra nu af.. Sæt alarmen til på mobilen og så går det nok

Anmeld

28. juni 2012

Rosengreen

Jeg glemte dem også i starten  Nu er jeg begyndt at tage dem om aftenen inden jeg går i seng, ligesom jeg tidligere gjorde med p-pillen  Nu er det en del af aftenritualet, og glemmer den ikke 

Anmeld

28. juni 2012

MorDk

Rosengreen skriver:

Jeg glemte dem også i starten  Nu er jeg begyndt at tage dem om aftenen inden jeg går i seng, ligesom jeg tidligere gjorde med p-pillen  Nu er det en del af aftenritualet, og glemmer den ikke 

Anmeld

28. juni 2012

MorDk

Rosengreen skriver:

Ja det må jeg prøve så....

Anmeld

28. juni 2012

Silas&Mille

Glemte dem i starten af første graviditet, og droppede dem helt da jeg senere fik af vide at min blodprocent er så høj at jeg ikke behøvede at tage jern

Fik samme besked i anden graviditet

Anmeld

28. juni 2012

LilleChelle

Jeg glemmer dem aldrig. 

- Gravitamin + 2 graviomega til morgenmaden og gravijern før jeg børster tænder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.