aftensmaden i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

acdp8620

Emilie2010 skriver:

jeg har aldrig forstået det med fyldte pandekager :/ jeg kan ik li det, men det ser bare såååå GODT ud !!!!! hvad er der i dine

Vi sitser løg og okskød i en gryde. Putter taco sauce mild/ stærk (alt efter hvad man er til) i. putter okskød og majs i pandekagerne og luner dem i ovnen, og så får vi en en lækker blandet salat til idag består den af tomat, agurk, gulerod, blomkål, salathoved og salatost.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Mor1012

acdp8620 skriver:

Vi sitser løg og okskød i en gryde. Putter taco sauce mild/ stærk (alt efter hvad man er til) i. putter okskød og majs i pandekagerne og luner dem i ovnen, og så får vi en en lækker blandet salat til idag består den af tomat, agurk, gulerod, blomkål, salathoved og salatost.

er simpelhen nød til at tvinge mig til at ku li det Lyder rigtig lækkert

Anmeld

28. juni 2012

Muffin_girl

henh01 skriver:

Hvad skal I have at spise i dette fantastiske vejr?

Vi selv her skal have skinkeculotte (desværre ikke på grill da vi ikke ejer sådan en endnu) med nye danske kartofler og hjemmelavet dressing. Hertil en form for grønt som ikke er salat, mens om heller ikke er indkøbt endnu.

Vi skal have hakkebøffer, kartofler og bearnaise .. Og så vil jeg prøve at lave sådan nogle hvidløgs/persille snegle .. Uhmm. Jeg har fundet sådan en lækker opskrift.. 

Og så en eller anden slags grøntsager ..  

Anmeld

28. juni 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
henh01 skriver:

Hvad skal I have at spise i dette fantastiske vejr?

Vi selv her skal have skinkeculotte (desværre ikke på grill da vi ikke ejer sådan en endnu) med nye danske kartofler og hjemmelavet dressing. Hertil en form for grønt som ikke er salat, mens om heller ikke er indkøbt endnu.

Vi skal have en let og lækker kartoffelsuppe m. tilbehør :-)

Anmeld

28. juni 2012

Solstrålebørn

Vi skal have land-medillerdaller med nye kartofler...  

Anmeld

28. juni 2012

Moar2011

acdp8620 skriver:

har du smagt den anden form man kan få - hvor du fylder dem med det hele og spise dem .. mmm ..

Anmeld

11. juli 2012

Mivsen

IsabellaCiinea skriver:

Vi skal ha pita m. græsk hakkebøf og græsk dressing =)

Vil du dele opskriften på græsk bøf og dressing?

Anmeld

12. juli 2012

BellaCiinea

Mivsen skriver:

Vil du dele opskriften på græsk bøf og dressing?

Åh det er såmænd ganske simpelt =)

Køber et krydderi i Spar, af mærket Kilic. Vælger så enten den der hedder Bøf Krydderi eller Lamme krydderi. Og laver så alm. hakkebøffer og kydrer bøfferne med det =)

Den græske dressing, er bare den fra Knorrs, Som hedder Græsk, i det der små breve, hvor der er 3 breve i til 15kr eller sådan noget. Som så bliver blandet op med creme fraiche

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.