hopper jeres mave os når den sparker ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Princesspigen

jeg er 24+6 idag..

maven er ikke vildt stor endnu men den er der da

men lå her til formiddag på ryggen på sofaen mens baby sparkede voldsomt.. løftede bulsen op og man kunne så tydeligt se hele maven hoppe når den lille sparkede..

jeg kom til at tænke på er det fordi jeg er så lille eller oplever alle gravide det ?

et andet spørgsmål, startede med grundet kvalme at tabe mig 7 kg så alt hvalpe fedtet på maven og røven forsvandt.. jeg har nu taget omkring 3 kg på igen, måske lidt under.. baby er blevet skønnet til at være omkring lige under 1 kg, er det så fostervand og moderkage der vejer de sidste 2 kg eller er det fedten der os venner tilbage ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Princesspigen

ingen ?

Anmeld

28. juni 2012

Lenaogkasper

Princesspigen skriver:

jeg er 24+6 idag..

men lå her til formiddag på ryggen på sofaen mens baby sparkede voldsomt.. løftede bulsen op og man kunne så tydeligt se hele maven hoppe når den lille sparkede..

jeg kom til at tænke på er det fordi jeg er så lille eller oplever alle gravide det ?

et andet spørgsmål, startede med grundet kvalme at tabe mig 7 kg så alt hvalpe fedtet på maven og røven forsvandt.. jeg har nu taget omkring 3 kg på igen, måske lidt under.. baby er blevet skønnet til at være omkring lige under 1 kg, er det så fostervand og moderkage der vejer de sidste 2 kg eller er det fedten der os venner tilbage ?

jeg er i dag 27+0 og min mave danser konstant, både med og uden trøje.

Jeg kan enda tydeligt se når den lille flytter sig, maven bliver helt deform og ligner nogengange bebs er på vej ud af navlen hehe.

ang vægt ja, jeg har taget alt for meget på (sys jeg selv) og det er ikke kun baby for så er baby godt nok TYK ha ha, så der er da kommet lidt på hofterne røven brysterne osv og så er fedt depoterne også fyldt op.

ved ikke hvor meget moderkage osv vejer nu.

skønt med sådan nogen aktive bebs i maven

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

Lenaogkasper skriver:

jeg er i dag 27+0 og min mave danser konstant, både med og uden trøje.

Jeg kan enda tydeligt se når den lille flytter sig, maven bliver helt deform og ligner nogengange bebs er på vej ud af navlen hehe.

ang vægt ja, jeg har taget alt for meget på (sys jeg selv) og det er ikke kun baby for så er baby godt nok TYK ha ha, så der er da kommet lidt på hofterne røven brysterne osv og så er fedt depoterne også fyldt op.

ved ikke hvor meget moderkage osv vejer nu.

skønt med sådan nogen aktive bebs i maven

syndes det ser lidt voldsomt ud sådan som maven hopper ind i mellem  

Anmeld

28. juni 2012

Guldimaven

Jeg oplevede det også! Og til sidst i graviditeten, bliver det helt vildt voldsomt.. Min dreng, kunne trykke min maveskin så langt ud.. Har filmet det, og det ser altså bare vildt ud.

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

Guldimaven skriver:

Jeg oplevede det også! Og til sidst i graviditeten, bliver det helt vildt voldsomt.. Min dreng, kunne trykke min maveskin så langt ud.. Har filmet det, og det ser altså bare vildt ud.

troede kun det var noget man så på redigeret billeder, du ved, sådan noget fusk noget..

Anmeld

28. juni 2012

simone-baby93

Puhhha min mave hopper og danser oss det ser sEr så sjovt ud når man lægger noget på

Maven fx en fjernbetjening og se hvordan den bare bevæger sig sammen med maven 

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

simone-baby93 skriver:

Puhhha min mave hopper og danser oss det ser sEr så sjovt ud når man lægger noget på

Maven fx en fjernbetjening og se hvordan den bare bevæger sig sammen med maven 

det havde jeg ikke tænkt over det må prøves

Anmeld

28. juni 2012

frk andreasen

Princesspigen skriver:

jeg er 24+6 idag..

gjorde det osse ved mig i de to første graviditeter ser frem til det igen snart

knus tanja 15+6

Anmeld

28. juni 2012

morethanperfect

Princesspigen skriver:

jeg er 24+6 idag..

Det tror jeg alles maver gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.