Ny her inde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2009

Nanna1985

Hejsa

Hvor er din dreng fiiin Jeg selv rimelig ny herinde... Kan da lige fortælle lidt om mig selv..

Hedder Nanna.. Er 24 år.. Er gift med min dejlige mand Morten.. Vi har været sammen i 7 ½ år.. Bor i Svendborg.. Vi har en dejlig datter sammen på 2 ½ år.. Vi venter en lillebror/søster til D. 1 September 2009

Håber du falder godt til herinde.. Det er SKØN side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2009

Fam. Munkholm

Hejsa..
Velkommen herinde, håber du bliver glad for det, det er vi andre.

Anmeld

3. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Velkommen til - det er en fantastisk dejlig side

Anmeld

3. maj 2009

wamse

Velkommen til Håber du bliver glad for siden, som mange af os andre.

Anmeld

3. maj 2009

Sesse89

Velkommen til

Anmeld

3. maj 2009

Sweet1978

Velkommen til, er også selv rimelig ny, men har brugt siden flittigt lige siden jeg fandt den, via facebook.

Jeg har 2 piger med 2 forskellig fædre. Den ældste er 9 år - Nadia og den mindste Danielle er 20 mdr. Jeg bor nu sammen med en helt 3, da Danielles fader smuttede da jeg var 3 mdr. henne. Vi har kendt hinanden i snart 2 år nu og jeg er i november flyttet til Randers for at være tæt på ham.

Vi har planer om at flytte sammen, når vi har fået sparet sammen til udbetalingen på et hus og skal helt klart have flere børn som vil blive præsenteret herinde.

Det var lidt om mig, håber du bliver ligeså glad for siden som jeg er.

Anmeld

3. maj 2009

nilletøz

Hejsa igen
Vil da lige takker jer alle sammen, for den dejlig velkomst jeg har fået.. Må sige det er en fantastisk modtagelse at få, og jeg kan allerede nu sige at jeg er glad for at jeg fant denne hjemmeside - der er jo alt mellem himmel og jord her inde..

endnu en gang tak for modtagelsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.