Emmaljunga scooter S (overvejer at købe den) HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.558 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

cecilie1984

Den er jo rimelig lille i forhold til de andre emmaljunga klapvogne.

Men er der nogen der har den og er i glade for den eller ej???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

AndreasMor84

cecilie1984 skriver:

Den er jo rimelig lille i forhold til de andre emmaljunga klapvogne.

Men er der nogen der har den og er i glade for den eller ej???

Jeg har den ikke men overvejede den da jeg skulle købe klapvogn.. jeg valgte dog en Nitro city i stedet, da Scooter S ikke kan lægges helt ned i ryggen når barnet skal sove (og DET er sgu dejligt når man er på tur), og der kan kun kigges i én retning med scooter S (men det er til at leve med jo) og så kan kalechen trækkes ret langt ned på Nitroen, hvilket er rigtig dejligt nar barnet sover og ikke skal få solen i hovedet Og så kan der påsættes søskendesæde på Nitroen, det kan der ikke på Scooter S

Blot lidt tanker herfra

Anmeld

2. juli 2012

cecilie1984

AndreasMor84 skriver:

Jeg har den ikke men overvejede den da jeg skulle købe klapvogn.. jeg valgte dog en Nitro city i stedet, da Scooter S ikke kan lægges helt ned i ryggen når barnet skal sove (og DET er sgu dejligt når man er på tur), og der kan kun kigges i én retning med scooter S (men det er til at leve med jo) og så kan kalechen trækkes ret langt ned på Nitroen, hvilket er rigtig dejligt nar barnet sover og ikke skal få solen i hovedet Og så kan der påsættes søskendesæde på Nitroen, det kan der ikke på Scooter S

Blot lidt tanker herfra

mange tak for svar. Købte i torsdags en ny emmaljunga scooter s og jeg ELSKER den indtil videre

men det er rigtigt det med ligge position og med retningen...

Anmeld

2. juli 2012

AndreasMor84

cecilie1984 skriver:

mange tak for svar. Købte i torsdags en ny emmaljunga scooter s og jeg ELSKER den indtil videre

men det er rigtigt det med ligge position og med retningen...

Håber du bliver glad for den

Anmeld

2. juli 2012

cecilie1984

AndreasMor84 skriver:

Håber du bliver glad for den

tak det håber jeg også

Anmeld

17. juli 2012

132319

Jeg ved godt at det er en halv gammel tråd men jeg vil lige høre dig alligevel

Kan den ikke ligges ret langt ned i ryggen? Jeg mener, på instruktionsvideoen ser det ud til at den kan ligges helt ned

Anmeld

17. juli 2012

B&J

132319 skriver:

Jeg ved godt at det er en halv gammel tråd men jeg vil lige høre dig alligevel

Kan den ikke ligges ret langt ned i ryggen? Jeg mener, på instruktionsvideoen ser det ud til at den kan ligges helt ned

vi valgte at sælge vores da vi ikke kunne få den langt nok ned og vi skulle bruge vores til daniel kunne sove i den....

sorry ts jeg svarede lige på mine vejne

Anmeld

17. juli 2012

132319

vi valgte at sælge vores da vi ikke kunne få den langt nok ned og vi skulle bruge vores til daniel kunne sove i den....

sorry ts jeg svarede lige på mine vejne

Ok men så er videoen på Emmaljungas hjemmeside virkelig misvisende, da det ser ud til at den bare lige skal have to klik og så ligger den ned:

Ca. 40 sekunder inde i videoen 

http://www.youtube.com/watch?v=tU98Q2WRWzg&feature=player_embedded

Anmeld

17. juli 2012

B&J

132319 skriver:

Ok men så er videoen på Emmaljungas hjemmeside virkelig misvisende, da det ser ud til at den bare lige skal have to klik og så ligger den ned:

Ca. 40 sekunder inde i videoen 

http://www.youtube.com/watch?v=tU98Q2WRWzg&feature=player_embedded

det tror jeg også den kan kan se det er en helt ny model så tror godt den kan ligges helt ned det er jo fedt

Anmeld

17. juli 2012

132319

B&J skriver:

det tror jeg også den kan kan se det er en helt ny model så tror godt den kan ligges helt ned det er jo fedt

Suuuper, nu glæder jeg mig bare til at 2013 modellen kommer i butikkerne om en måneds tid så jeg kan få købt den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.