HJÆLP - Herlev eller Hvidovre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket hospital kan du anbefale, Herlev eller Hvidovre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.625 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

M&N

Hej tøser og sorry for alle de opslag

Årsagen er at jeg er flyttet til Vallensbæk fra Roskilde, og skal nu til at vælge hvilket sygehus jeg skal til scanning osv, for jeg skal ringe til min nye læge og aftale her senere...

Jeg ville føde på Glostrup men har så fundet ud af de lukkede deres fødegang i 2010...

Så stem på dem du synes... ! Jeg har kun været der 1 enkelt gang på hver...

Knus  på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

K&S

BabyWish2012 <3 skriver:

Hej tøser og sorry for alle de opslag

Årsagen er at jeg er flyttet til Vallensbæk fra Roskilde, og skal nu til at vælge hvilket sygehus jeg skal til scanning osv, for jeg skal ringe til min nye læge og aftale her senere...

Jeg ville føde på Glostrup men har så fundet ud af de lukkede deres fødegang i 2010...

Så stem på dem du synes... ! Jeg har kun været der 1 enkelt gang på hver...

Knus  på forhånd tak

Jeg fødte på Hvidovre og har kun positivt at sige :-) 

Hvor i Vallensbæk er du flyttet hen? Jeg bor selv i Vallensbæk :-) 

Anmeld

28. juni 2012

M&N

K&S skriver:

Jeg fødte på Hvidovre og har kun positivt at sige :-) 

Hvor i Vallensbæk er du flyttet hen? Jeg bor selv i Vallensbæk :-) 

Hvordan er det med scanning, fødslen og jordmødrene?

Jeg er flyttet til Amalieparken, de nye lejligheder som er ved at blive opført Du ved, tæt på Vejlegårdsparken ?

Anmeld

28. juni 2012

K&S

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvordan er det med scanning, fødslen og jordmødrene?

Jeg er flyttet til Amalieparken, de nye lejligheder som er ved at blive opført Du ved, tæt på Vejlegårdsparken ?

Jeps, vi bor i Vejlegårdsparken - de 2 grå bygninger lige på den anden side af Amalieparken :-) 

Der er jordmodercenter i forbindelse med Hvidovre Hospital, min alm. jordmoder var super sød og hende jeg fødte med ligeså :-) 

Anmeld

28. juni 2012

M&N

K&S skriver:

Jeps, vi bor i Vejlegårdsparken - de 2 grå bygninger lige på den anden side af Amalieparken :-) 

Der er jordmodercenter i forbindelse med Hvidovre Hospital, min alm. jordmoder var super sød og hende jeg fødte med ligeså :-) 

Ahh, de lidt høje bygninger, som er bag ved de 3 punkthuse som ikke er færdige? Vi bor i Amalieparken men kommer ind ovre fra Vejlesvinget men hvis de blokke overfor os ikke var der, kunne vi se over til jer så 

Går jeres børn i dagplejen? Den nye der blev opført i år? Jeg er jo gravid og vi skriver os nok op dernede når jeg har været til NF...

Det lyder dejligt. Jeg fik også god behandling derude da jeg aborterede sidste år i marts, de var rigtig søde og gav mig god behandling, det var dog lidt ventetid men det der er jo når det er akut scanning :-)

Hvordan er det med scanning derinde? Sender de så en brev, eller skal man selv bestille tid? Kan huske i Roskilde skulle man selv, dog gik NF ikke godt :/ Tror også jeg hælder mest til Hvidovre. 

Anmeld

28. juni 2012

K&S

BabyWish2012 <3 skriver:

Ahh, de lidt høje bygninger, som er bag ved de 3 punkthuse som ikke er færdige? Vi bor i Amalieparken men kommer ind ovre fra Vejlesvinget men hvis de blokke overfor os ikke var der, kunne vi se over til jer så 

Går jeres børn i dagplejen? Den nye der blev opført i år? Jeg er jo gravid og vi skriver os nok op dernede når jeg har været til NF...

Det lyder dejligt. Jeg fik også god behandling derude da jeg aborterede sidste år i marts, de var rigtig søde og gav mig god behandling, det var dog lidt ventetid men det der er jo når det er akut scanning :-)

Hvordan er det med scanning derinde? Sender de så en brev, eller skal man selv bestille tid? Kan huske i Roskilde skulle man selv, dog gik NF ikke godt :/ Tror også jeg hælder mest til Hvidovre. 

Jeps, det er de bygninger :-) 

Hmm, jeg kan faktisk ikke huske det, men mener man selv skal bestille tid til NF :-) 

Er det institutionen Amalieparken, du mener? Det er en integreret institution :-) 

Anton går i DP, men er skrevet op til BH i Amalieparken :-) 

Anmeld

28. juni 2012

K&S

BabyWish2012 <3 skriver:

Og du kan vist første skrive dit barn op, når du har født :-)

Anmeld

28. juni 2012

M&N

K&S skriver:

Og du kan vist første skrive dit barn op, når du har født :-)

Tja, ved det sku ikke, vi flyttede ind for 14 dage siden ;-)

Vi fik bare et velkomstbrochure fra kommunen hvor der står man kan skrive sig op ligeså snart man er gravid, men tror der er en grænse for hvor tidligt. 

Ahh, ja institutionen dernede, kan jo se den her fra min stue af, men hvad er det nu integreret betyder? Sorry  Lækkert, ligger BH også samme sted?

Anmeld

28. juni 2012

K&S

BabyWish2012 <3 skriver:

Tja, ved det sku ikke, vi flyttede ind for 14 dage siden ;-)

Vi fik bare et velkomstbrochure fra kommunen hvor der står man kan skrive sig op ligeså snart man er gravid, men tror der er en grænse for hvor tidligt. 

Ahh, ja institutionen dernede, kan jo se den her fra min stue af, men hvad er det nu integreret betyder? Sorry  Lækkert, ligger BH også samme sted?

Integreret betyder at VS og BH ligger i samme hus :-) 

Anmeld

28. juni 2012

mortilnoahogmelina

JEg fødte på herlev og er så glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.