Hvilken make up bruger du om sommeren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Kloster

Hej.

Lige i dag er der total sommer i nordjylland. Jeg har været ude og løbe, i bad og skal nu til cremer og make up... Men hvordan skal man lige kombinere det...

Man skal have solcreme på, men jeg nyder også min serum, dagcreme, primer og mineralpudder. Har også det traditionelle på øjnene. Men hvordan skal man lige få det hele passet ind og stadig se flot og naturlig ud?

Hvordan gør I om sommeren med sved, varme, solcreme og jeres alm daglig "skønheds-rutiner".

Min mineralpudder er der solfaktor 15 i, men er det nok?

Jeg har hørt lidt om de der BB cremer. Der skulle være alt i, men er det så sådan en, man skal bruge??

Chok nogle problemer, jeg kommer med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

MorDk

Puha ...det har jeg da aldrig rigtig tænkt over.. Bruger bare det jeg plejer... og så tager jeg solcreme på når det er... altså uden på makeup'en... måske det er tosset?! Jeg ved ikke... jeg gør som jeg plejer og har ikke problemer eller noget...

Anmeld

28. juni 2012

chael

Oftes bare almindelig dagcreme og mascara. For at skåne huden så meget som muligt i solen.

Er ikke til at proppe alt for meget creme/solcreme i hovedet.

*C

Anmeld

28. juni 2012

Ønskebarnet12

Nu taler vi om det danske sommer vejr, det meget sjældent det bliver varmt og når det endelig er varmt vare det max 1 uge. 

Jeg synes BB creme er god nok, men det giver selvfølgelig ikke fuldt dækning, ud fra det jeg har prøvet. Men glød og farve giver den helt klart:-) men du kunne eventuelt bruge en bb creme og så en cremet concealer, jeg kan varmt anbefale MAC's studio finish concealer, den giver en god dækning og derefter kan du jo bruge en pudder som kan sætte det hele, det har ihvertfald hjulpet mig igennem det her vejr vi har her i dk ;-)

Anmeld

28. juni 2012

Muffin_girl

Kloster skriver:

Hej.

Lige i dag er der total sommer i nordjylland. Jeg har været ude og løbe, i bad og skal nu til cremer og make up... Men hvordan skal man lige kombinere det...

Man skal have solcreme på, men jeg nyder også min serum, dagcreme, primer og mineralpudder. Har også det traditionelle på øjnene. Men hvordan skal man lige få det hele passet ind og stadig se flot og naturlig ud?

Hvordan gør I om sommeren med sved, varme, solcreme og jeres alm daglig "skønheds-rutiner".

Jeg har hørt lidt om de der BB cremer. Der skulle være alt i, men er det så sådan en, man skal bruge??

Jeg putter altid alm creme på først i ansigtet, derefter solcreme .. Og så bruger jeg næsten ingen makeup.. Jeg bruger mascara, rouge, en smule pudder og så der der under øjnenene (har glemt hvad det hedder, til at fjerne sorte rander) 

Og hvis jeg soler mig, så tager jeg ingen makeup på.. Syntes jeg ikk er nødvendigt .. 

Anmeld

28. juni 2012

BellaCiinea

Kloster skriver:

Hej.

Uha putter slet ikk alt sådan noget i hovedet... en god fugtighedscreme og noget mascara.. så er jeg klar =)

Og så solcreme på næsen hvis jeg skal være i solen

Anmeld

28. juni 2012

Isabella_mor

jeg bruger slet ikke sådan en makeup maske til hverdag. så der smører jeg bare solcreme på... (og så lidt mascara på øjnene) men ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.