Anonym skriver:
Jeg er virkelig skruk efter nummer to, og vores første barn er ikke engang et år endnu. Eller skruk eller skruk, jeg ved det faktisk ikke. Jeg har det sådan at jeg føler mig gravid hele tiden, har kvalme er træt konstant (sov i går 16 timer i træk.. og faldte i søvn 7 timer efter og har sovet til her til morgen..) Hver gang jeg ser mig i spejlet, dagdrømmer jeg om at jeg er gravid igen. Og jeg ved ikke engang om jeg har lyst til et barn mere før om 3-4 år.. Jeg er også SÅ bange for en fødsel mere, da min første var det rene blodbad.. Også om jeg overhovedet er i stand til at elske nummer 2 ligeså meget som nummer et! Det skal lige siges at vores barn er ønske og drømmebarnet og jeg har drømt om det hele livet. Og er totalt forelsket-afhængig-alting af det! er bange for at jeg ikke kan få sådan med nummer 2..
Tror det er meget normalt nervøsitet og det er jo bare et tegn på du tænker over tingene

Tror på ingen måde du skal være nervøs for du ikke kommer til af elsker nr 2 lige så højt kan af gode grunde ikke ikke udtale mig på egne vejne da jeg kun har Lasse men hvad jeg høre fra andre så er det lige meget om du har født 2 eller 10 børn så elsker du dine børn lige højt

Kender alt til det med af gå og være nervøs over tingene for mit eget vedkommende så er jeg hammer skruk nu er min så også 5 år men er da nervøs om jeg kan klare 2 børn , om hvordan fremtiden bliver med 2 børn og hvordan Lasse bliver som storebror når jeg vel og mærket engang bliver gravid.
Det skal siges af Lasse har ADHD og er bagud i udvikling og vi har været en masse igennem med hans ulykke og en masse sygdom

Men når jeg ser ham med hans fætter på et år så tror jeg han bliver en fantatisk storebror men kan alligevel ikke blive lidt nervøs over det
Anmeld