Barnevogn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2009

starsofheaven

http://josephine.babyverden.dk/album/750981/img/20090212094854_3.jpg

Klik her og så

jeg kan ikke finde ud af det med at indsætte billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

frk Jensen

eliasogmor skriver:

her er vores stolthed...emmaljunga fra 08...

Har helt samme model som dig... Den er bare super lækker og en god kvalitet.

Anmeld

4. maj 2009

Leneur

Jeg skal have en brugt condor som mit gudbarn har trillet rundt i. Vi shiner den lidt op og så er den klar til vores lille prinsesse.

Anmeld

4. maj 2009

LotteGabriella

trunte89 skriver:

Super lækker vogn! Elsker Emmaljunga.

Vi købte en brugt trille vogn (billede 1), men synes hurtigt, at den begyndte at se grim ud, så den kom på altanen.
Så købte vi en billig en i babysam som nu står i dagplejen.

I vinters købte vi så en Emmaljunga city cerox 360 klapvign.. Den er SUPER lækker, og bliver brugt rigtig meget.
Når nr 2 engang kommer køber vi en barnevogns del til den.

hmm vores er er også en Trille....og den er allererede helt vildt rusten efter kun 9 måneder Vi købte den som ny, men kan sgu ikke brugen den til næste barn da.....!!! Tror også at vi skal ha' en Odder eller Emmaljunga næste gang

Anmeld

4. maj 2009

Pernille34

Lykke86 skriver:

Vi har en Emmaljunga smart duo combi.
Den har vi været rigtig glade for.
Nu er hun jo blevet for stor til barnevogns delen, så bruger flittigt klapvognen nu..
Vi valgte combivogn, fordi vi tit pakker den ned i bilen, når vi skal noget og det er så nemt med den her..

Hejsa.. Jeg er gravid og har termin til September..

Jeg har også kigget en del på en Combi fra Emmaljunga..

Vi købte en Combi fra Basson, da jeg ventede vores første i 2004, den har vi også været glade for.. Der er måske et minus, at den ikke er så lang, som en "normal" barnevogn..

Nu er jeg ikke så høj, så er det jo en fordel med en Combi vogn, da de ikke er så store..

Hilsen Pernille

Anmeld

4. maj 2009

Mira0911

Super flotte vogne...

Anmeld

4. maj 2009

Lusi

Pernille34 skriver:

Hejsa.. Jeg er gravid og har termin til September..

Jeg har også kigget en del på en Combi fra Emmaljunga..

Vi købte en Combi fra Basson, da jeg ventede vores første i 2004, den har vi også været glade for.. Der er måske et minus, at den ikke er så lang, som en "normal" barnevogn..

Nu er jeg ikke så høj, så er det jo en fordel med en Combi vogn, da de ikke er så store..

Hilsen Pernille

Stort tillykke med det

Nu kender jeg ik den fra Basson, men combivognen fra emmaljunga er jo heller ikke så lang, men har passet os fint..
Hun har sovet fint i klapvognen også og elsker at følge med i alt, så det er den vi har brugt mest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.