blærebetenelse/underlivsbetenelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Anonym trådstarter

hej vil høre hvad betydning det har for ens greviditet? kan det skade banet føder man for tidlig osv har lige fået a vide jeg har det tog til læge for at få det undersøgt på grund af mange pluk ver så skal på penselin og så skal de undersøge efter 14 dage igen vis jeg stadi er grevid . så mange tanker her håber der nogen der kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

babymus77

Underlivsbetændelse kommer an på hvilken??? Ved nogle er chancen størrere for at miste blærebetændelse det skulle være meget normalt som gravid at få!!! Så det skal vist bare behandles:-) Rigtig god bedring, håber at lille bebs blir hvor den er:-))

Anmeld

28. juni 2012

babymus77

babymus77 skriver:

Underlivsbetændelse kommer an på hvilken??? Ved nogle er chancen størrere for at miste blærebetændelse det skulle være meget normalt som gravid at få!!! Så det skal vist bare behandles:-) Rigtig god bedring, håber at lille bebs blir hvor den er:-))

Mener i øvrigt at det kun er i starten helt spæde start af ens graviditet man har størst chance for at miste ved nogle underlivs infektioner.....

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

oki s det berolet da lidt, de sage så de ville sende den ind hvor den skulle undersøges for stafilikokker tror jeg det er, hvad er det?

Anmeld

28. juni 2012

FruK

Ved blærebetændelse risikerer man at føde for tidligt ifølge min læge - men det er kun et problem, hvis det ikke opdages og behandles.

Anmeld

28. juni 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

hej vil høre hvad betydning det har for ens greviditet? kan det skade banet føder man for tidlig osv har lige fået a vide jeg har det tog til læge for at få det undersøgt på grund af mange pluk ver så skal på penselin og så skal de undersøge efter 14 dage igen vis jeg stadi er grevid . så mange tanker her håber der nogen der kan hjælpe mig

blære betændelse er almindeligt i en graviditet men om det skader på nogle måde ved jeg ikke..

men bliver det ikke behandlet bliver det jo værre, det vil sige du skal tisse hele tiden, får ondt når du skal tissse, det er som at tisse glasskår, og er overhoved slet slet ikke rart..

jeg fik en pillekur mod det tidligt i min gravidiet da jeg viste tegn på det og efter 4 dage tissede jeg ikke så tit som før og blev behandlet i god tid så jeg ikke nåede at "tisse glasskår"

Anmeld

28. juni 2012

JustMe

Mange gravide oplever slet ikke symptomer på blærebetændelse, såsom blod i urinen, hyppige vandladninger og smerter. Men blæren bliver irriteret af betændelsen og kan skabe nogle krampetrækninger, som kan forplante sig til livmoderen, fordi de ligger op ad hinanden. Bliver livmoderen irriteret kan den også begynde på krampetrækninger, de såkaldte plukkeveer, som i nogle tilfælde kan udvikle sig og blive til deciderede veer med risiko for fødsel til følge

Anmeld

28. juni 2012

Line8700

Min veninde abortede i uge 20, fordi hun havde blærebetændelse, og den havde gået op og ødelagt noget af fosterhinden, så der kom foster vand ud, og de kunne ikke lukket "hullet" igen, så derfor var hun nødt til at abortere. Og som sagt, det eneste de kunne finde ud af var at hun havde blærebetændelse.

Anmeld

28. juni 2012

Moar2011

Anonym skriver:

gentagende blærebetændelser og underlivsbetændelser kan sætte fødselsen igang ..

jeg havde for mange hvide blodlemer det betyder man har betændelse i kroppen og mit vand gik ..

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

oki tak for jeres hurtige svar jeg skal også på pille kur, mender lægen sage der var 6 dage jeg skulle tage de piller og efter 14 dage skulle jeg lave en tis prøve mere.

kan godt mærke jeg tisser meget og har mange plukver så håber da det stopper når først jeg kommer på den pille kur så rasten af greviditeten kan gå godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.