Store cyster på æggestokkene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

LauraL

Hej piger...

Jeg har ved en scanning da jeg var 7+2 fået af vide at jeg har nogle ret store cyster på højre æggestok.. Den største er 8*9 cm og så et par lidt mindre på 3*3 cm... De har egentlig aldrig generet mig, indtil igår.. Tror det er dem... Når jeg har siddet på hug og skal rejse mig får jeg sindssygt ondt... Lægen kan kun sige at han tror ikk der skal gøres noget og hvis der skal bliver det først efter fødslen...

Så ville egentlig bare høre om nogle af jer har erfaringer med cyster??

Mvh Laura som idag er 9+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

LauraL

Slet ingen der har haft cyster???
Og jeg som troede det egentlig var sådan ret normalt.... :-(

Anmeld

28. juni 2012

Holbæktrunten

LauraL skriver:

Hej piger...

Jeg har ved en scanning da jeg var 7+2 fået af vide at jeg har nogle ret store cyster på højre æggestok.. Den største er 8*9 cm og så et par lidt mindre på 3*3 cm... De har egentlig aldrig generet mig, indtil igår.. Tror det er dem... Når jeg har siddet på hug og skal rejse mig får jeg sindssygt ondt... Lægen kan kun sige at han tror ikk der skal gøres noget og hvis der skal bliver det først efter fødslen...

Tror det kommer an på hvad det er for nogen cyster... Min svigerinde danner mange vandcyster, og de er ret smertefulde indtil de springer - mere ved jeg ikke om den sag, beklager 

Anmeld

28. juni 2012

LauraL

Holbæktrunten skriver:

Tror det kommer an på hvad det er for nogen cyster... Min svigerinde danner mange vandcyster, og de er ret smertefulde indtil de springer - mere ved jeg ikke om den sag, beklager 

Tak for svar...
Tror også det er vandcyster jeg har, uden at være sikker... De blev opdaget ved en tidlig scanning, men de giver mig da lidt bekymring... Specielt fordi de er så store....
Håber jeg bliver klogere når jeg skal til nakkefoldsscanningen, der er bare 3 uger til endnu....

Anmeld

28. juni 2012

come2

LauraL skriver:

Hej piger...

Jeg har haft en.

Jeg anede det ikke før jeg var til en indvendig scanning.

Jeg gik til et par scanninger (hver 3 måned) og ligepludselig var den væk.

Anmeld

28. juni 2012

Camillos

LauraL skriver:

Hej piger...

cyster på æggestokkene i den størrelses orden skal der holdes øje med.. min mor fik engang en vandcyste som ikke sprang... 

Hun ligne faktisk en der var højgravid til sidst før hun tog sig sammen og fik det undersøgt... hun skulle under kniven og have fjernet en cyste med 10 liter vand, og hendes æggestokke skulle opereres ud sammentidig med. Det er dog meget sjældent.. men jeg mener da der skal holdes øje med det.. 

Anmeld

28. juni 2012

aarhusmor

Jeg har haft sådanne cyster. Men de sprang selv.

Anmeld

28. juni 2012

maria_wlt

Jeg har en kusine som har haft dem.. Virkelig STORE.. De generet hende en del da hun var gravid..

Anmeld

28. juni 2012

maria_wlt

http://patienthaandbogen.dk/kvindesygdomme/sygdomme/cyster-pa-eggestokkene-1375.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.