Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KittyGirl skriver: Jeg ved det ikke, men hvis jeg skulle bruge det, ville jeg bruge noget nyt der er kommet, nordictan spray, det er uden parabener, alkohol og æandre tilsætningsstoffer..
Jeg ved det ikke, men hvis jeg skulle bruge det, ville jeg bruge noget nyt der er kommet, nordictan spray, det er uden parabener, alkohol og æandre tilsætningsstoffer..
Mariajny skriver: må man det, når man er gravid ???
må man det, når man er gravid ???
jeg bruger ikke andet end SELVBRUNER ER DYBT AFHÆNGELIG.. og emilie på 19 mdr fejler ikke noget, og jeg er gravid i uge 34 nu og bruger forsat selvbruner
Emilie2010 skriver: jeg bruger ikke andet end SELVBRUNER ER DYBT AFHÆNGELIG.. og emilie på 19 mdr fejler ikke noget, og jeg er gravid i uge 34 nu og bruger forsat selvbruner
Mariajny skriver: okay.. førhen var jeg en rigtig solpige, men er fand.. blevet så bleg nu.. så vil gøre et eller andet.
okay.. førhen var jeg en rigtig solpige, men er fand.. blevet så bleg nu.. så vil gøre et eller andet.
den aller bedste selvbruner spray jeg Lii har købt er denne, den kan anbefales super brun uden skjolder, pletter eller streger
Emilie2010 skriver: den aller bedste selvbruner spray jeg Lii har købt er denne, den kan anbefales super brun uden skjolder, pletter eller streger
Mariajny skriver: hvor kan den købes ?? hvad er prisen for sådan en ? skal det bare sprays på?
hvor kan den købes ?? hvad er prisen for sådan en ? skal det bare sprays på?
jeg købte min i en nu skønhedssalon i silkeborg til 190 på tilbud..
men de kan garanteret os købes på nettet
hvor i landet er du fra? måske i har en kosmetelog som sælger dem
jeg brugte tan in a can før fra matas, den er OK, man skal bare bruge meget af den...
http://www.fratoptiltaa.dk/california-tan
her kan den købes på nettet
Vita Liberata laver selvbruner uden parfume, parabener osv.
De kan bestilles her: http://helsam.dk/text_search.asp?ID=175&EcomQuery=liberata&q=liberata
Hvis man bestiller til afhentning i en helsekostbutik, er fragten gratis.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128