Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil lige gøre opmærksom på at vi starter en lokal gruppe i Holstebro for familier med for tidligt fødte børn.
Vores første møde er idag torsdag d 28 juni kl 19 i kultur- og frivllighedshuset i Holstebro.
Så alle der har haft præmature børn inde på livet er meget velkommen til at møde op.
http://dagbladet-holstebro-struer.dk/holstebro/de-gode-raad-faar-en-fast-moedeaften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Det Kan jeg desværre ikke nå. Er alle velkomne, også selvom ens barn "kun" er moderat præmature? Ved så heller ikke om holstebro er lokalt i forhold til fredericia, men har ikke kunne finde noget i nærheden
Det Kan jeg desværre ikke nå. Er alle velkomne, også selvom ens barn "kun" er moderat præmature? Ved så heller ikke om holstebro er lokalt i forhold til fredericia, men har ikke kunne finde noget i nærheden
Alle familier med præmature børm er velkomne. Der er lokalforeninger i odense og Vejle. Det er lidt tættere på hvor du bor
Den kommende far skriver: vtivi Alle familier med præmature børm er velkomne. Der er lokalforeninger i odense og Vejle. Det er lidt tættere på hvor du bor
vtivi
det er VILDT fedt at der er sådan en gruppe, så nu glæder jeg mig bare til at komme ud fra hospitalet, og snakke med andre som er/har været i den samme situation som mig ! ... hvornår er det næste møde??
benita92 skriver: det er VILDT fedt at der er sådan en gruppe, så nu glæder jeg mig bare til at komme ud fra hospitalet, og snakke med andre som er/har været i den samme situation som mig ! ... hvornår er det næste møde??
Vi har næste møde d. 21 december hvor vi holder juleafslutning. Det første møde i 2013 er d. 28 februar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128