Lokalgruppe Holstebro - Dansk Præmatur forening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Den kommende far

Vil lige gøre opmærksom på at vi starter en lokal gruppe i Holstebro for familier med for tidligt fødte børn.

Vores første møde er idag torsdag d 28 juni kl 19 i kultur- og frivllighedshuset i Holstebro.

Så alle der har haft præmature børn inde på livet er meget velkommen til at møde op.

http://dagbladet-holstebro-struer.dk/holstebro/de-gode-raad-faar-en-fast-moedeaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Kløver

Det Kan jeg desværre ikke nå. Er alle velkomne, også selvom ens barn "kun" er moderat præmature? Ved så heller ikke om holstebro er lokalt i forhold til fredericia, men har ikke kunne finde noget i nærheden

Anmeld

28. juni 2012

Den kommende far

Maja84 skriver:

Det Kan jeg desværre ikke nå. Er alle velkomne, også selvom ens barn "kun" er moderat præmature? Ved så heller ikke om holstebro er lokalt i forhold til fredericia, men har ikke kunne finde noget i nærheden

Alle familier med præmature børm er velkomne. Der er lokalforeninger i odense og Vejle. Det er lidt tættere på hvor du bor

Anmeld

28. juni 2012

Kløver

Den kommende far skriver:

vtivi

Alle familier med præmature børm er velkomne. Der er lokalforeninger i odense og Vejle. Det er lidt tættere på hvor du bor

Tak, vil se om jeg kan finde dem. god ide med komsammen for familier med præmature barn/børn :-)

Anmeld

4. november 2012

benita92

det er VILDT fedt at der er sådan en gruppe, så nu glæder jeg mig bare til at komme ud fra hospitalet, og snakke med andre som er/har været i den samme situation som mig ! ... hvornår er det næste møde??

Anmeld

12. november 2012

Den kommende far

benita92 skriver:

det er VILDT fedt at der er sådan en gruppe, så nu glæder jeg mig bare til at komme ud fra hospitalet, og snakke med andre som er/har været i den samme situation som mig ! ... hvornår er det næste møde??

Vi har næste møde d. 21 december hvor vi holder juleafslutning. Det første møde i 2013 er d. 28 februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.