Privat dagpleje tæt på Hasselager (8361) og Hørning (8362)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.110 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Mivsen

Godaften søde damer!

Mangler i plads til jeres guldklump omkring 1september, så kan det her være noget for jer.

Hun er i hvert fald Danmarks bedste pædagog, som nu vil starte sin egen private dagpleje. 

I et helt nyt anneks, som er gjort klar til en flok dejlige børn. Der er alt hva man kan forstille sig, sanse hems, dukke/køkken krog, sanse gynge og hyggekrog. Og selvfølgelig masser af plads til leg, dans og musik.

Dejlige omgivelser, med skov, marker og å.

Hun prioterere udeliv, strukturering og stadig spontanitet.

Kontakt mig her eller på 27508051, hvis du har lyst til et møde og en rundvisning.

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

MortilElias2010

Mivsen skriver:

Godaften søde damer!

Mangler i plads til jeres guldklump omkring 1september, så kan det her være noget for jer.

Hun er i hvert fald Danmarks bedste pædagog, som nu vil starte sin egen private dagpleje. 

I et helt nyt anneks, som er gjort klar til en flok dejlige børn. Der er alt hva man kan forstille sig, sanse hems, dukke/køkken krog, sanse gynge og hyggekrog. Og selvfølgelig masser af plads til leg, dans og musik.

Kontakt mig her eller på 27508051, hvis du har lyst til et møde og en rundvisning.

Mia

Det lyder vidunderligt, men har en dreng på 2.5 år som snart skal i børnehave og allerede er ved en dagpleje 

Men det lyder dejligt det sted hun har fået indrettet, det vil gøre mange børn glade 

Anmeld

27. juni 2012

Mivsen

MortilElias2010 skriver:

Det lyder vidunderligt, men har en dreng på 2.5 år som snart skal i børnehave og allerede er ved en dagpleje 

Men det lyder dejligt det sted hun har fået indrettet, det vil gøre mange børn glade 

Tak.. 

Det er også bare helt perfekt og hun er fantastisk.

Min søn skal starte der

Anmeld

27. juni 2012

Camilla Jensen

Mivsen skriver:

Godaften søde damer!

Mia

Skal man bo i Hasselager / Hørning for at bruge hende ? Og hvad er prisen egentlig når det er privat dagpleje..??

Anmeld

27. juni 2012

Mivsen

Camilla Jensen skriver:

Skal man bo i Hasselager / Hørning for at bruge hende ? Og hvad er prisen egentlig når det er privat dagpleje..??

Nej det tror jeg ikke, men vil gerne undersøge. Hvor du fra?

Det koster 2700 kr (fuld tid) inkl alt, bleer, mad, morgenmad osv.

Anmeld

27. juni 2012

Camilla Jensen

Mivsen skriver:

Nej det tror jeg ikke, men vil gerne undersøge. Hvor du fra?

Det koster 2700 kr (fuld tid) inkl alt, bleer, mad, morgenmad osv.

Jeg bor i Århus N, men vi har planer om at flytte ud til Hasselager

Hvad koster det og havde dem på deltid altså 32 timer ??

Anmeld

27. juni 2012

Mivsen

Camilla Jensen skriver:

Her er også lækkert

Man kan desværre ikke få deltid, da det ikke kan rende rundt for hende. Vi havde selv ønsket deltid, men ofre gerne de penge for at få ham ud til hende. Hun er guld hver!

Anmeld

28. juni 2012

Mivsen

Camilla Jensen skriver:

Hej igen. Så det undersøgt, bare i bor i Århus kommune.

Har du lyst til at komme ud og se det?

Anmeld

28. juni 2012

Mivsen

Kan det ikke friste?

Anmeld

28. juni 2012

Camilla Jensen

Mivsen skriver:

Kan det ikke friste?

Hej, problemet er at vi kun vil have vores datter i dagpleje i 32 timer om ugen. Mere behøver vi ikke. Så vil ikke betale 2700 kr når det ikke er fuldtid.

Desværre, men tak fordi du undersøgte det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.