Så var det at jeg måtte KVÆLE mit grin i bilen idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Zafir

Silas&Mille skriver:

Klog tøs

Ja det er lidt sjovt man ligesom stopper med at drikke sig fuld når man endelig når alderen hvor det er mere passende 

Ja - faktisk...

Engang imellem (som i morgen) beslutter jeg mig for at få en lille pind i øret... også ender det altid med at jeg bliver små snaldret og synets at det er puuuuha også stopper jeg med at drikke alkohol og drikker sodavand for resten... - Og alligevel synes jeg tømmermændende er for slemme...

Da jeg var 17 kunne jeg sagtens gå i byen og drikke mig i hegnet 4 dage i træk... - Gad vide om dere r sådan en konto man kan bruge af. Og når man har brugt alle klippene, så er der kun de dårlige tømmermænd tilbage hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

Silas&Mille

Zafir skriver:

Ja - faktisk...

Engang imellem (som i morgen) beslutter jeg mig for at få en lille pind i øret... også ender det altid med at jeg bliver små snaldret og synets at det er puuuuha også stopper jeg med at drikke alkohol og drikker sodavand for resten... - Og alligevel synes jeg tømmermændende er for slemme...

Da jeg var 17 kunne jeg sagtens gå i byen og drikke mig i hegnet 4 dage i træk... - Gad vide om dere r sådan en konto man kan bruge af. Og når man har brugt alle klippene, så er der kun de dårlige tømmermænd tilbage hehe

Hehe... det kan sagtens tænkes alle har sådan en konto 

Men så tror jeg ikke jeg har haft sådan en. Jeg har meget få gange kunnet holde til at gå i byen og drikke mig fuld to dage i træk. Jeg har aldrig kunne holde til det. Selv om jeg faktisk aldrig rigtig får tømmermænd

Nu kan jeg kun drikke 2-3 genstande på en aften, så går jeg over til vand eller sodavand

Anmeld

29. juni 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

På vej hjem i bilen idag, kører vi forbi den spirende festival plads ved Roskilde der kommer til at køre godt i sving her fra lørdag af...

Så snakker vi med Idun om at mor og far også har været på Roskilde og at jeg så var 15 år første gang jeg var alene afsted (og ja- dobbeltmoralen længe leve, så regner jeg ikke med at Idun skal afsted som 15 årig uden moar... )

Og jeg fortæller at vi boede på caravan, hvor vi så blev de små maskotter og derfor fik masser af dåseøl osv af de andre på camping området.

Så spørger Idun: 'Men du drak dig vel ikke fuld, vel mor?' - hvortil jeg svarede (syntes jeg selv med ironi i stemmen):

'Neeeej!! Skat - naturligvis ikke!!!'

- hvortil Idun svarer: 'Pyha - det var godt, for man må jo ikke drikke, når man ikke er voksen...'

Også var det at jeg virkelig bare måtte KVÆÆÆÆLE mit grin og egentligt bare lader hende være i troen ligenu, om at jeg jo først har drukket mig fuld, da jeg blev voksen... ti hi

Ej hvor er det bare sjovt .. HAHAHAH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.