Cirkus.... Hvor var det vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2009

Mutti2

Vi er lige kommet hjem fra cirkus. Jeg havde min datter med der bliver 16 mdr i næste uge. Jeg var i forvejen MEGET spændt på hvordan hun ville tage det....

Men NØØØØØJ hvor var det vildt, hun hoppede, dansede, sang, klappede og grinede helt vildt

Jeg tudbrølede de første 4 numre, fordi jeg var så betaget af hendes reaktion. Det var så vildt, og kan BESTEMT anbefales.

Der var kun 1 gang hvor hun ikke virkede glad, det var da et hold af klovne kom på, da der stod en klovn ved siden af os og spillede trompet sagde hun ingen ting, men da der stod 3 i manegen og spillede skreg hun lige i max 3 sek, og så var det ovre, jeg nåede næsten ikke at opdage at hun var utilfreds!!!!

Jeg ryster stadig, og har nu i en time ikke kunnet tage smilet af mit ansigt. Jeg er forundret over hvor fedt det var, og hvordan hendes øjne strålede

Super fed tur i ARENA

Knus Pernille & en super træt Milla-Victoria, der hele vejen hjem, har fortalt "historie" og grinet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2009

Lusi

Hvor dejligt at høre.. Tænkte faktisk på igår hvornår det var i skulle i cirkus og hvordan det ville gå

Og er da et super fedt billede af jer to og elefanten

Anmeld

3. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
YES hvor fedt

Jeg var sikker på at hun ville elske det!!!

Tillykke

Anmeld

3. maj 2009

..

Hvor lyder det bare fantastisk.. Ville næsten ønske at jeg kunne få mig selv til at tage min datter på 21 måneder med i cirkus.. Min moral forbyder mig det bare - det er SÅ urimeligt over for de dyr som er med.. Det er jo slet ikke noget liv for dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.