hvornår skal jeg kontakte lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

min dreng har stadig tynd mave...lidt on and off, men det er der stadig. Hans numse er ikke så rød mere, men der er kommet sår og en enkel vabel på numsen.

Ville i kontakte lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Mille A

efter 2-3 dage med konstant tyndmave.. Det ville jeg tænke.. Men bare et bud - ikke noget jeg ved noget om (:

Anmeld

27. juni 2012

Mille A skriver:

efter 2-3 dage med konstant tyndmave.. Det ville jeg tænke.. Men bare et bud - ikke noget jeg ved noget om (:

hmmm...oki så kan jeg vidst godt ringe, for det har stået på siden i lørdags, men været lidt on and off. Det var lige en dag hvor der ikke var noget, det er så kommet igen

Anmeld

27. juni 2012

Mille A

mor:) skriver:

hmmm...oki så kan jeg vidst godt ringe, for det har stået på siden i lørdags, men været lidt on and off. Det var lige en dag hvor der ikke var noget, det er så kommet igen

Ingen panik, men ring i morgen - tænker at det er vigtigt at det ikke står på i laaang tid (hvilke det self heller ikke har gjort hvis det var siden i lørdags) men også i forhold til optagelse af vitaminer i tarmen osv..

Det kan også være at din læge siger at det er allllllt for tidligt at reagerer på tyndmave - så giver du bare mig skylden

Anmeld

27. juni 2012

Mille A skriver:

Ingen panik, men ring i morgen - tænker at det er vigtigt at det ikke står på i laaang tid (hvilke det self heller ikke har gjort hvis det var siden i lørdags) men også i forhold til optagelse af vitaminer i tarmen osv..

Det kan også være at din læge siger at det er allllllt for tidligt at reagerer på tyndmave - så giver du bare mig skylden

Hehe. Jeg ringer imorgen og er det for tidligt, så siger jeg det ikke var min idé at ringe. hehe. Han vil nok synes det er lidt mærkeligt

Anmeld

27. juni 2012

Mille A

mor:) skriver:

Hehe. Jeg ringer imorgen og er det for tidligt, så siger jeg det ikke var min idé at ringe. hehe. Han vil nok synes det er lidt mærkeligt

Ja.. Du ringer bare og starter med at sige: "Hej, altså jeg vil lige sige at det er ikke min ide at jeg skulle ringe..... Men...."

Den er cool med mig.. (;

Håber alt går i orden snart..

Anmeld

27. juni 2012

Mille A skriver:

Ja.. Du ringer bare og starter med at sige: "Hej, altså jeg vil lige sige at det er ikke min ide at jeg skulle ringe..... Men...."

Den er cool med mig.. (;

Håber alt går i orden snart..

Hehe

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.