Familie foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

tarkoflen

Nogle venner har fået taget et super godt billede, hvor min kammerat står med deres datter over hovedet og så står de begge og kigger op på hende. Det er super fint! Har desværre ikke billedet, jeg kan lægge op, men jeg håber du forstår hvad jeg mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

otlitrom

Fotograf Nikolaj Grundtvig skriver:

Det vil jeg da se frem til..

Du vil ikke forbi og have taget noget gravid billeder? Så er du jo velkommen, det er til samme pris, og det er da med at få foreviget noget der er så smuk som af have et liv i mavsen..

Jeg var afsted, da jeg ventede den store, og det er helt fantastiske billeder og gode minder, det giver jeg dig ret i. Men jeg tror vi denne gang gemmer fotograferingen til efter lillebror er kommet, og vi kan få et rigtig godt familiebillede. Det ønsker vi os nemlig!

Anmeld

29. juni 2012

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Hvis du nu ombestemmer dig, så kontakt mig så kan det være jeg kan giv dig et lille afslag hvis du booker tid til begge dele..

Anmeld

29. juni 2012

frk-stoltze

Www.rosholm-photo.dk er virkelig gode. Men veninde har været super tilfreds med dem og jeg skal så selv til derude d. 6 juni til gravid FOTO og når bette mand er kommet, så skal vi alle derud sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.