Står han mon fast nu?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Annana89

Er 38+3 idag og de sidste par dage har vores lille søn haft hikke og modsat før kan jeg mærke hans hikken helt nede ved skedeåbningen og lidt omkring endetarmen. Og generelt sys jeg bare jeg har mærket meget prik, stik, kilden osv i skeden på det sidste.

Mon det ikke er hans hoved der langt om længe er ved at synke ned?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Annana89

Øv den røg af forsiden næsten med det samme:0(

Anmeld

27. juni 2012

LotusCPH

Annana89 skriver:

Øv den røg af forsiden næsten med det samme:0(

Det kunne meget vel lyde til det - vores knægt har stået fast i et godt stk. tid og mærker det på samme måde. Er idag 41+2 og mærker det kun tydligere og tydligere og han står fast. Så han forbereder sig bare lyder det til

Anmeld

27. juni 2012

Annana89

LotusCPH skriver:

Det kunne meget vel lyde til det - vores knægt har stået fast i et godt stk. tid og mærker det på samme måde. Er idag 41+2 og mærker det kun tydligere og tydligere og han står fast. Så han forbereder sig bare lyder det til

Ahhh okay! Tak for svar. 

Ja for det føles markant anderledes pludseligt. Før kunne jegskub mærke om hans hoved var op eller ned når han havde hikke og nu føles det næsten som om at han hikker med hovedet i mellem mine ben meget tæt på "udgangen"!

Ved selvf godt at hans hoved ikke er så langt nede men det er følelsen!

Anmeld

27. juni 2012

LotusCPH

Annana89 skriver:

Ahhh okay! Tak for svar. 

Ja for det føles markant anderledes pludseligt. Før kunne jegskub mærke om hans hoved var op eller ned når han havde hikke og nu føles det næsten som om at han hikker med hovedet i mellem mine ben meget tæt på "udgangen"!

Ved selvf godt at hans hoved ikke er så langt nede men det er følelsen!

Ja præcis - føler det selv som om han maser på ved r*hullet *G*

det hele hopper og gynger - men er nu meget sjovt -

Anmeld

27. juni 2012

Annana89

LotusCPH skriver:

Ja præcis - føler det selv som om han maser på ved r*hullet *G*

det hele hopper og gynger - men er nu meget sjovt -

Ja nettop! Nå så er det spændende hvornår han kigger ud så:0)

Så må han være ved at gøre sig klar.

Er også ved at være utoldmodig og det må du os være;0)

Anmeld

28. juni 2012

LotusCPH

Annana89 skriver:

Ja nettop! Nå så er det spændende hvornår han kigger ud så:0)

Så må han være ved at gøre sig klar.

Er også ved at være utoldmodig og det må du os være;0)

Jahh altså når man er gået forbi termin så er det helt sikkert han bare ska ud Ik så meget der-  men målet var jo bare til termin - havde slet ik tænkt tanken om at gå over *G*

Men ja de ska jo ud på et tidspunkt - men du har da lidt dage at gå på endnu da Men forstår godt du vil ha bebs ud nu - men har været rart at få styr på en masse til den lille  

Anmeld

28. juni 2012

Pige2009

LotusCPH skriver:

Jahh altså når man er gået forbi termin så er det helt sikkert han bare ska ud Ik så meget der-  men målet var jo bare til termin - havde slet ik tænkt tanken om at gå over *G*

Men ja de ska jo ud på et tidspunkt - men du har da lidt dage at gå på endnu da Men forstår godt du vil ha bebs ud nu - men har været rart at få styr på en masse til den lille  

Tålmodighed er en dyd. Jeg fødte først 42+1

Anmeld

28. juni 2012

LotusCPH

Baagøe skriver:

Tålmodighed er en dyd. Jeg fødte først 42+1

Ja puuha - så ka jeg godt se - med 41+3 idag så er det jo ingenting :0) Men har heldigvis veer nu regelmæssige med 6 min imellem og lidt blødning- så håber da der sker lidt idag, gerne inden weekenden

Men er det ik ngoet med der er en del førstegangs der går over tid? ik så mange føder lige på terminsdatoen?

Anmeld

28. juni 2012

Pige2009

LotusCPH skriver:

Ja puuha - så ka jeg godt se - med 41+3 idag så er det jo ingenting :0) Men har heldigvis veer nu regelmæssige med 6 min imellem og lidt blødning- så håber da der sker lidt idag, gerne inden weekenden

Men er det ik ngoet med der er en del førstegangs der går over tid? ik så mange føder lige på terminsdatoen?

Jo det fleste førstegangsfødende går over tid. Min fødsel har heldigvis rimelig hurtig. Da de første veer kom, var det fra starten 3-4 min imellem hvorefter det bare gik nedad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.