Irriteret hud omkring pungen, nærmest udslæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.936 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Anonym trådstarter

Min dreng har fået rød numse + en slags udslæt ved pungen især.. og lidt om bag til. Der er også små knopper. Han har nærmest "skjolder" på tissemanden. Men han er OVERHOVEDET ikke generet af det. Sover som han plejer og kan fint li at blive skiftet.

Hvad kan det være? Evt. den tand der er ved at bryde frem i overmunden? Smøre skiftevis med aloe vera og inotyol..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

JonTri

Anonym skriver:

Min dreng har fået rød numse + en slags udslæt ved pungen især.. og lidt om bag til. Der er også små knopper. Han har nærmest "skjolder" på tissemanden. Men han er OVERHOVEDET ikke generet af det. Sover som han plejer og kan fint li at blive skiftet.

Hvad kan det være? Evt. den tand der er ved at bryde frem i overmunden? Smøre skiftevis med aloe vera og inotyol..

Min har lige haft det samme og det var svamp. Du kan købe brentan creme i håndkøb og se om ik det går væk. Her kom det også ifm rød numse.

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

JonTri skriver:

Min har lige haft det samme og det var svamp. Du kan købe brentan creme i håndkøb og se om ik det går væk. Her kom det også ifm rød numse.

Åh for søren da. Tror du jeg skal ha en ham med en tur til lægen først?

Anmeld

27. juni 2012

JonTri

Anonym skriver:

Åh for søren da. Tror du jeg skal ha en ham med en tur til lægen først?

Man skal ikke ha recept for at købe cremen. Jeg var ved lægen... Men altså du kan jo også bare prøve brentan i 14 dage ( det fik jeg at vide). Min søn fik også altargo mod infektion ( det havde vi efter infektion i en tå). Det er receptpligtig dog.

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

JonTri skriver:

Man skal ikke ha recept for at købe cremen. Jeg var ved lægen... Men altså du kan jo også bare prøve brentan i 14 dage ( det fik jeg at vide). Min søn fik også altargo mod infektion ( det havde vi efter infektion i en tå). Det er receptpligtig dog.

Okay, tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.